Whisky award tasting
Re: Whisky award tasting
bodevami schreef:polley82 schreef:Nu bezig met 6t/m 10
9 is de eerste die ik (denk ik) ken![]()
En ben benieuwd wat 8 is...
Ben wel benieuwd wat je in gedachten hebt? Of wissel je dat pas met ons uit na 1 december?
Heb even terug gekeken en heb inderdaad ook een vermoeden wat het is haha
0 x
bodevami schreef:bodevami schreef:polley82 schreef:Nu bezig met 6t/m 10
9 is de eerste die ik (denk ik) ken![]()
En ben benieuwd wat 8 is...
Ben wel benieuwd wat je in gedachten hebt? Of wissel je dat pas met ons uit na 1 december?
Heb even terug gekeken en heb inderdaad ook een vermoeden wat het is haha![]()
Het was niet die wie ik dacht...

0 x
Gister sample 1 tm 5 geproefd met sample 1 als duidelijke uitschieter voor mij.
Het is best wel lastig om blind harde conclusies te trekken, daarom heb ik in alle geproefde buisjes nog 1cl laten zitten voor een laatste slok nadat de uitslag bekend is.
Gaat er trouwens nog iemand naar de 'Award show' bij Whiskysite?
Het is best wel lastig om blind harde conclusies te trekken, daarom heb ik in alle geproefde buisjes nog 1cl laten zitten voor een laatste slok nadat de uitslag bekend is.
Gaat er trouwens nog iemand naar de 'Award show' bij Whiskysite?
0 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Freezeroz schreef:Gaat er trouwens nog iemand naar de 'Award show' bij Whiskysite?
Als jij en Danny gaan kunnen we er misschien een reünie van maken?

0 x
Fat Bastard! schreef:Freezeroz schreef:Gaat er trouwens nog iemand naar de 'Award show' bij Whiskysite?
Als jij en Danny gaan kunnen we er misschien een reünie van maken?
Jij en Raymond zijn erbij begrijp ik?
0 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Freezeroz schreef:Jij en Raymond zijn erbij begrijp ik?
Nee, maar zouden dan misschien kunnen aansluiten?
0 x
Ook 6 tm 10 zijn geproefd. Nog 6 te gaan komende dagen, voor ik mijn bevindingen ga doorgeven. Ben erg benieuwd naar de uitkomst.
Van deze ronde was sample 9 mijn favoriet.
Van deze ronde was sample 9 mijn favoriet.
1 x
-
JoachimV10
- Senior

Ik heb de set ook vandaag binnengekregen (kon maar vandaag de grens oversteken om het pakket af te halen)
Ik heb de eerste 2 ondertussen uitgeschonken. 1 was best oké, maar verder wat platter en van een afdronk was amper sprake. Nummer 2 had iets meer body, maar was minder lekker.
Ik denk dat het 2 whiskytjes waren op 40%, hopelijk zitten er nog wel iets spannendere dingen tussen
Maar verder heel leuk initiatief!
Ik heb de eerste 2 ondertussen uitgeschonken. 1 was best oké, maar verder wat platter en van een afdronk was amper sprake. Nummer 2 had iets meer body, maar was minder lekker.
Ik denk dat het 2 whiskytjes waren op 40%, hopelijk zitten er nog wel iets spannendere dingen tussen
Maar verder heel leuk initiatief!
0 x
Freezeroz schreef:Gaat er trouwens nog iemand naar de 'Award show' bij Whiskysite?
Ik hield deze optie open voor mezelf, maar het blijkt nu dat zondag 1 dec een foutje is op de uitnodiging. Het had maandag 1 dec moeten zijn
. Die optie kan dus gesloten worden.
0 x
Alle 16 samples zijn geproefd. Vandaag mijn bevindingen maar even doorgeven.
Mijn algemene indruk is dat het (zoals verwacht) een matige set was met enkele uitschieters naar boven. Ben vooral benieuwd wat er in díe positieve uitschieters zat. Heb overal wel een gokje gewaagd, maar blind proeven blijft lastig, dus toch ook wel een beetje benieuwd of mijn gokjes een beetje in de goede richting zaten
.
Over 10 dagen weten we meer.
Mijn algemene indruk is dat het (zoals verwacht) een matige set was met enkele uitschieters naar boven. Ben vooral benieuwd wat er in díe positieve uitschieters zat. Heb overal wel een gokje gewaagd, maar blind proeven blijft lastig, dus toch ook wel een beetje benieuwd of mijn gokjes een beetje in de goede richting zaten
.Over 10 dagen weten we meer.
5 x
Bij mij waren er een paar uitschieters naar boven en het merendeel gewoon een okay/prima whisky.
Ik vond 2 whisky´s echt niet lekker, maar kan ook met mijn smaakprofiel te maken hebben.
Ben zeer benieuwd naar de uitslag en erbij aanwezig zijn zal door het `ongelukkige` moment niet lukken.
Ik vond 2 whisky´s echt niet lekker, maar kan ook met mijn smaakprofiel te maken hebben.
Ben zeer benieuwd naar de uitslag en erbij aanwezig zijn zal door het `ongelukkige` moment niet lukken.
0 x
-
JoachimV10
- Senior

Nummer 3, 9, 10, 13, (15) en 16 waren best lekkere drams. Niks heel bijzonders, maar zeker goed.
8 en 11 waren echt slecht vond ik.
De rest was heel matig.
8 en 11 waren echt slecht vond ik.
De rest was heel matig.
1 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”