raleigh schreef:Bart, zet me er maar bij.
Jou kennende op ander gebied gaat het helemaal goed komen.
HetWhiskyforum - Virtuele Blind Tasting-1: part I - Poll
-
Renefatdude
- Actief lid

- Berichten: 82
- Lid geworden op: 22 Nov 2011, 10:30
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
0 x
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
Geweldig idee
Als het nog mogelijk is wil ik ook graag mee doen......
Als het nog mogelijk is wil ik ook graag mee doen......
0 x
Sláinte Mhath
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
Ook ik wil graag van de partij zijn. Leuk idee! Maar net als eerder gezegd zou ook ik graag twee x willen proeven (1x blind, 1x na bekend worden en de verschillen die een tweede keer proeven kan veroorzaken), dus 5 cl zou ik doen (en ook ik heb geen probleem om een dubbele hoeveelheid af te nemen als je niet uitkomt).
0 x
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
Na heel lang nog eens hier terecht gekomen en per geluk dit topic gezien.
Ik wil ook wel meedoen indien het nog kan.
Kris
Ik wil ook wel meedoen indien het nog kan.
Kris
0 x
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
Kijk, dat is leuk! Je komt thuis van de brouwerij, logt in bij het Whiskyforum, en er zijn alweer 3 kandidaten bij
McRay, 't Is trouwens allemaal jouw schuld
Carlo
Ruval
Turfsmurf
JohanBrugge
Bwhisky
Renefatdude
Raleigh
I_spey
Liefmans
edwinetje
Jaydie
Piet
japiekrekel
OJH
Matti
ElwinB
Rborghmans
totalatool
fbs
Mcray
Kris
GJR
Miss_Jline
Deunemans
yapi (dan wel niet blind, maar ik wil die verdorie ook proeven )
Totaal dus maar liefst al 23 potentiële deelnemers!!!!!!!!!!! (edit: 25!!)
Dit betekent dat we van elke fles die in de proeverij komt, er al 2 nodig hebben om de samplertjes te vullen. Het aantal kandidaten momenteel noopt ons sowieso om bij de 5cl samples te blijven!
Bij deze de volgende beslissing: ik zou het aantal deelnemers tot maximum 28 beperken. Zodoende kunnen 2 flessen 28 samples van 5 cl elk opleveren. Dus nog maximum 5 deelnemers, mochten we die nog halen, dan sluiten we af. (er kan ook eventueel een reservelijst komen, want mensen kunnen en mogen uiteraard nog afhaken).
Ow dat wordt geweldig
McRay, 't Is trouwens allemaal jouw schuld
Carlo
Ruval
Turfsmurf
JohanBrugge
Bwhisky
Renefatdude
Raleigh
I_spey
Liefmans
edwinetje
Jaydie
Piet
japiekrekel
OJH
Matti
ElwinB
Rborghmans
totalatool
fbs
Mcray
Kris
GJR
Miss_Jline
Deunemans
yapi (dan wel niet blind, maar ik wil die verdorie ook proeven )
Totaal dus maar liefst al 23 potentiële deelnemers!!!!!!!!!!! (edit: 25!!)
Dit betekent dat we van elke fles die in de proeverij komt, er al 2 nodig hebben om de samplertjes te vullen. Het aantal kandidaten momenteel noopt ons sowieso om bij de 5cl samples te blijven!
Bij deze de volgende beslissing: ik zou het aantal deelnemers tot maximum 28 beperken. Zodoende kunnen 2 flessen 28 samples van 5 cl elk opleveren. Dus nog maximum 5 deelnemers, mochten we die nog halen, dan sluiten we af. (er kan ook eventueel een reservelijst komen, want mensen kunnen en mogen uiteraard nog afhaken).
Ow dat wordt geweldig

Laatst gewijzigd door Yapi op 29 Feb 2012, 21:27, 3 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Miss_Jline
- Actief lid

- Berichten: 91
- Lid geworden op: 23 Dec 2011, 22:28
- Locatie: Santpoort-Noord
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
Zet mij ook maar op de lijst. En 5cl is een mooi maatje, want dan kan mijn man ook meeproeven
Greetz,
Jacqueline
Greetz,
Jacqueline
0 x
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
Yapi schreef:Ow dat wordt geweldig
Yup *danst mee*
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
Miss_Jline schreef:Zet mij ook maar op de lijst. En 5cl is een mooi maatje, want dan kan mijn man ook meeproeven![]()
Greetz,
Jacqueline
Fijn! Dat wordt leuk bij jullie thuis, genieten!
0 x
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
Noteer mij ook maar, als het nog mogelijk is om aan te sluiten natuurlijk 
0 x
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
Deunemans schreef:Noteer mij ook maar, als het nog mogelijk is om aan te sluiten natuurlijk
Uiteraard, welkom! Je staat weldra op de upgedate lijst van deze pagina

0 x
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
okee, even een update.
De proeflijst is afgewerkt. Timmy heeft nog 1 bestelling gedaan, om 2 flessen er ook op te krijgen. Zelf zou ik ook nog ergens 2 flessen bestellen. In de loop van volgende week ga ik de gehele kostprijs kunnen inschatten (verzendingskosten en verpakkingskosten inbegrepen) waarna ik de officiële bevestiging van de deelnemers ga vragen. Daarna volgt de logistiek om de betalingen tot bij mij te krijgen, waarna Timmy en mezelf het geld krijgen
, wat jammer genoeg niet genoeg is om mee naar het buitenland te vluchten
Dan volgt nog wat praktisch samples aanschaffen, overgieten en adressen verzamelen, en na ontvangst van de pakketten kunnen we dan beginnen met waar het eigenlijk om draait: sampling some serious drams!!!!
Ik ben heel erg benieuwd... het wordt lekker, dat is in ieder geval zeker!

De proeflijst is afgewerkt. Timmy heeft nog 1 bestelling gedaan, om 2 flessen er ook op te krijgen. Zelf zou ik ook nog ergens 2 flessen bestellen. In de loop van volgende week ga ik de gehele kostprijs kunnen inschatten (verzendingskosten en verpakkingskosten inbegrepen) waarna ik de officiële bevestiging van de deelnemers ga vragen. Daarna volgt de logistiek om de betalingen tot bij mij te krijgen, waarna Timmy en mezelf het geld krijgen
, wat jammer genoeg niet genoeg is om mee naar het buitenland te vluchten Dan volgt nog wat praktisch samples aanschaffen, overgieten en adressen verzamelen, en na ontvangst van de pakketten kunnen we dan beginnen met waar het eigenlijk om draait: sampling some serious drams!!!!
Ik ben heel erg benieuwd... het wordt lekker, dat is in ieder geval zeker!

0 x
- totalatool
- Forum goeroe

- Berichten: 2444
- Lid geworden op: 08 Jun 2011, 13:59
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
Yapi schreef:Ik ben heel erg benieuwd... het wordt lekker, dat is in ieder geval zeker!
Ondanks dat ik ga ontdekken dat ik nog heel veel te leren en ontdekken heb, kan ik inmiddels bijna niet meer wachten!
0 x
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
Leuk zeg! Ik heb er ook heel erg veel zin in, laat de samples maar komen 
0 x
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
Yapi schreef:
McRay, 't Is trouwens allemaal jouw schuld![]()
Ach ik ben het inmiddels gewend
Maar geweldige aktie en zo te zien nu al geslaagd
0 x
Sláinte Mhath
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
Als het nog mogelijk is wil ik mij graag als nummer 28 toevoegen aan de Blind Sampling part I
Groeten,
André
Groeten,
André
0 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-1”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten




