Voor 6 tientjes niets mis mee.
Toch weer opmerkelijk dat ook dit soort (zeer) jonge flessen als goud behandeld worden ..

Dirk

Ruud2612 schreef:Heb er één mogen kopen voor €55,95
Nickolaas schreef:Maar dan toch effe hè. De nieuwe Kilkerran 16 is echt een hele puike dram. Vette Campbeltown funk. Hele mooie combinatie van bourbon- en sherryvaatjes. Stel je voor dat op CS was gegaan. De 90 puntjes over dan.
Nickolaas schreef:Maar dan toch effe hè. De nieuwe Kilkerran 16 is echt een hele puike dram. Vette Campbeltown funk. Hele mooie combinatie van bourbon- en sherryvaatjes. Stel je voor dat op CS was gegaan. De 90 puntjes over dan.
Sander79 schreef:De eerste KK16 die ik niet voor een fatsoenlijke prijs kon krijgen en hoor daar inderdaad hele goeie dingen over.
Rien68 schreef:Nickolaas schreef:Maar dan toch effe hè. De nieuwe Kilkerran 16 is echt een hele puike dram. Vette Campbeltown funk. Hele mooie combinatie van bourbon- en sherryvaatjes. Stel je voor dat op CS was gegaan. De 90 puntjes over dan.
Top dram. Had met wat hoger ABV misschien nog beter gewordenSander79 schreef:De eerste KK16 die ik niet voor een fatsoenlijke prijs kon krijgen en hoor daar inderdaad hele goeie dingen over.
Nog steeds te krijgen op WB voor ongeveer 9 tientjes

DiXi schreef:Rien68 schreef:Nickolaas schreef:Maar dan toch effe hè. De nieuwe Kilkerran 16 is echt een hele puike dram. Vette Campbeltown funk. Hele mooie combinatie van bourbon- en sherryvaatjes. Stel je voor dat op CS was gegaan. De 90 puntjes over dan.
Top dram. Had met wat hoger ABV misschien nog beter gewordenSander79 schreef:De eerste KK16 die ik niet voor een fatsoenlijke prijs kon krijgen en hoor daar inderdaad hele goeie dingen over.
Helaas wordt ook Kilkerran steeds hoger in de winkel gezet. Advies verkoop is rond de €70….
Ik heb hem onder de 100 nog niet gevonden helaas
Cor - Vinabc schreef:DiXi schreef:Rien68 schreef:
Top dram. Had met wat hoger ABV misschien nog beter geworden
Helaas wordt ook Kilkerran steeds hoger in de winkel gezet. Advies verkoop is rond de €70….
Ik heb hem onder de 100 nog niet gevonden helaas
Adviesprijs €70? Dan kan je als slijter beter bijstand gaan aanvragen. In Nederland gaat dat iig niet lukken, de €70 dan.
Ruud2612 schreef:Ik heb ‘m voor €83,95 kunnen kopen bij m’n slijter.

Weet niet of Fourcroy daar alleen debet aan is. Springbank 10 en Kilkerran 12 zijn ook in Nederland rond de 60 euro te koop.DiXi schreef:Het feit dat Fourcroy zich daar dan kennelijk niet aan houdt verandert daar natuurlijk niets aan..
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten