Beste Mensen,
Ik ben op zoek naar een prijsindicatie voor een aantal flessen Johnnie Walker.
Wie o wie kan me hierbij helpen?
Johnnie walker Grwen label 15 1 liter (oude fles)
Johnnie walker green label 15 700ml (oude fles)
Black label 100year anniversary striding man zwart met gouden doos vierkant.
Explorer route ( Gold,Spice,Andventurer)
Gold label 18 year (oude fles)
M vr gr Nick
Prijs indicatie Johnnie Walker flessen
- defeatless
- Moderator

Re: Prijs indicatie Johnnie Walker flessen
Hou gemiddeld €30 per fles aan en je zit goed.
Verder staat in je welkomsmail en in het "hoeveel is mijn whisky waard....?" Topic duidelijk uitgelegd hoe je aan een prijsincidactie kan komen.
Ik verplaats dit topic vanavond even, zit nu alleen op mn telefoon.
Verder staat in je welkomsmail en in het "hoeveel is mijn whisky waard....?" Topic duidelijk uitgelegd hoe je aan een prijsincidactie kan komen.
Ik verplaats dit topic vanavond even, zit nu alleen op mn telefoon.
1 x
30€ per fles? Dat lijkt me toch niet echt een reeele inschatting, green label 1 Liter is de oude versie die is al minimaal 100€ waard
0 x
Nick024 schreef:30€ per fles? Dat lijkt me toch niet echt een reeele inschatting, green label 1 Liter is de oude versie die is al minimaal 100€ waard
Ah je hebt het antwoord op je vraag al gevonden zie ik!

7 x
Nick024 schreef:30€ per fles? Dat lijkt me toch niet echt een reeele inschatting, green label 1 Liter is de oude versie die is al minimaal 100€ waard
Nee hoor, de belangstelling voor dit soort flessen op dit forum is erg beperkt. Wil je 'top dollar', ga dan vooral naar Catawiki. Maar op dit LIEFHEBBERS-forum kom je uitsluitend reële prijzen tegen. Het zal je waarschijnlijk tegenvallen, maar dan ben je helaas aan het 'verkeerde adres'.[
P.s.: Huh... tekst in het groen??? Ja, een opmerking van een moderator. Aangezien je nieuwe bent, jezelf nog niet hebt voorgesteld en meteen je vraag om een een prijsopgave neerlegt, krijg je meteen even uitleg over de regels hier: Als de tekst groen is, zit je al "tegen de grens van de regels" aan. In dit geval: We kennen je niet; stel je even fatsoenlijk voor... En dan meteen reageren, dat je green label niet op waarde waarde wordt geschat... #nietrealistisch
4 x
Uridium schreef:Nick024 schreef:30€ per fles? Dat lijkt me toch niet echt een reeele inschatting, green label 1 Liter is de oude versie die is al minimaal 100€ waard
Nee hoor, de belangstelling voor dit soort flessen op dit forum is erg beperkt. Wil je 'top dollar', ga dan vooral naar Catawiki. Maar op dit LIEFHEBBERS-forum kom je uitsluitend reële prijzen tegen. Het zal je waarschijnlijk tegenvallen, maar dan ben je helaas aan het 'verkeerde adres'.
0 x
- Reichenbach
- Moderator

In eerste plaats welkom op het forum Nick.
Het maakt niet uit wat voor whisky en hoe oud hij is; op de vraag wat is deze fles waard krijgt iedereen hier standaard het zelfde antwoord "30 euro".
Of dat al of niet realistisch is? Zoals Defeatles heeft aangegeven is dit een liefhebber forum voor whisky, niet voor de waarde van whisky. Die kennis zul je elders moeten opduikelen. Whiskybase of veilingsites zijn een startpunt.
Oh ja, wellicht kan whisky ook voor jou een leuke liefhebberij worden, dit forum zou je daarbij kunnen helpen. Een korte introductie van jezelf zal dan een betere start zijn.
Het maakt niet uit wat voor whisky en hoe oud hij is; op de vraag wat is deze fles waard krijgt iedereen hier standaard het zelfde antwoord "30 euro".
Of dat al of niet realistisch is? Zoals Defeatles heeft aangegeven is dit een liefhebber forum voor whisky, niet voor de waarde van whisky. Die kennis zul je elders moeten opduikelen. Whiskybase of veilingsites zijn een startpunt.
Oh ja, wellicht kan whisky ook voor jou een leuke liefhebberij worden, dit forum zou je daarbij kunnen helpen. Een korte introductie van jezelf zal dan een betere start zijn.
2 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
cor0566 schreef:Dawisknie schreef:Ik bied de helft.
vd 30 toch !!
0 x
- defeatless
- Moderator

Ik sluit het topic.
Mocht Nick024 nog iets bij te dragen hebben dat een beetje constructief is, dan horen we het graag middels een PM.
Mocht Nick024 nog iets bij te dragen hebben dat een beetje constructief is, dan horen we het graag middels een PM.
0 x
Terug naar “Whisky gerelateerde dranken inclusief cocktails”