Beter laat dan nooit
Beter laat dan nooit
Hi allemaal,
Ik lees eigenlijk al best een tijd mee op het forum, sommige perioden vaker dan andere perioden, dus nu toch ook de stap genomen om mijzelf even voor te stellen.
Thuis heb ik inmiddels best een aardige collectie door de jaren heen opgebouwd van een fles of 20-30 maar toch nog steeds op ontdekkingsreis naar nieuwe pareltjes. Op z'n tijd is een geturfde whisky lekker, maar mijn voorkeur gaat in de regel toch wel uit naar de wat zoetere varianten die op sherry, port of wijnvaten gelegen hebben.
Ik lees eigenlijk al best een tijd mee op het forum, sommige perioden vaker dan andere perioden, dus nu toch ook de stap genomen om mijzelf even voor te stellen.
Thuis heb ik inmiddels best een aardige collectie door de jaren heen opgebouwd van een fles of 20-30 maar toch nog steeds op ontdekkingsreis naar nieuwe pareltjes. Op z'n tijd is een geturfde whisky lekker, maar mijn voorkeur gaat in de regel toch wel uit naar de wat zoetere varianten die op sherry, port of wijnvaten gelegen hebben.
9 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Re: Beter laat dan nooit
Hi Colin,
Welkom als niet meer anonieme mee-lezer! Vragen stellen of verhalen delen mag ook altijd hè?
Grz, Andre
Welkom als niet meer anonieme mee-lezer! Vragen stellen of verhalen delen mag ook altijd hè?
Grz, Andre
1 x
In diezelfde categorie heb ik nu van Milk & Honey de APEX - Pomegranate Wine Cask open staan en dat is ook wel echt een aanrader.
0 x
- Reichenbach
- Moderator

Welkom op het forum Colin!
Groet, Richard.
Groet, Richard.
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
-
Quatannens
- Actief lid

Welkom... Of eerder: Leuk je eens te horen. Nuja, lezen... Je begrijpt wat ik bedoel.
Whisky op Port vaten vind ik vaak toch net dat tikkeltje anders dan de anderen. Port en met uitbreiding rode wijn heeft voor mij een grotere spreiding. Kunnen echter lekker zijn, maar veel vallen ook tegen.
Oplossing is gelukkig eenvoudig. Proeven proeven proeven
Whisky op Port vaten vind ik vaak toch net dat tikkeltje anders dan de anderen. Port en met uitbreiding rode wijn heeft voor mij een grotere spreiding. Kunnen echter lekker zijn, maar veel vallen ook tegen.

1 x
Quatannens schreef:Welkom... Of eerder: Leuk je eens te horen. Nuja, lezen... Je begrijpt wat ik bedoel.
Dat sowieso! Nog aanraders om in de proef-tocht mee te nemen?
0 x
- Thewowbar1986
- Top bijdrager

Welkom Colin! 

0 x
‘’Always carry a flagon of whisky in case of snakebites, furthermore always cary a small snake.’’
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
Welkom!
Qua rodewijn vaten zou ik eens op zoek gaan naar https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/100276 Glenrothes 1992 - Ridge , ik vond het een hele geslaagde combinatie. Het eerste glaasje geproefd in The Devil's Advocate in Edinburgh, dat draagt ook wel bij natuurlijk. Toen zelf een fles op de kop weten te tikken, helaas nu leeg, maar als ik er weer een tegenkom ga ik die blind aanschaffen.
Veel plezier hier op het forum.
Qua rodewijn vaten zou ik eens op zoek gaan naar https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/100276 Glenrothes 1992 - Ridge , ik vond het een hele geslaagde combinatie. Het eerste glaasje geproefd in The Devil's Advocate in Edinburgh, dat draagt ook wel bij natuurlijk. Toen zelf een fles op de kop weten te tikken, helaas nu leeg, maar als ik er weer een tegenkom ga ik die blind aanschaffen.
Veel plezier hier op het forum.
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”