Reichenbach schreef:Beste Wouter,Wouterk schreef:Wat een ontzettend vooringenomen en volslagen ongegronde reactie. ...Uridium schreef:@Stijnmartijn: een vraag stellen mag, maar je mag e.e.a. niet te koop aanbieden.
Daarvoor gelden de aanbod-regels van dit forum en daar voldoe je niet aan.
Blijkbaar is juist jouw reactie 'vooringenomen en volslagen ongegrond'
Uridium modereert op een inmiddels verwijderde post waarin Martijn de fles te koop aanbood.
En ja, daarvoor gelden regels.
de kleuterjuf van mn dochtertje stelt zich nog minder aan. Ik denk dat de eigenaren van dit forum ongekend trots zijn op jullie fantastische en doortastende moderatie. Ongekende prestatie die zn weerga niet kent. Als kokmeeuwen duiken jullie op 'vers voer' af. Stelletje fenomenen!!!!!!

!
. On a more social note, gestrekt been was mss niet perse nodig om mn punt te maken maar ik irriteer me mateloos aan onnodig ingrijpen, verwijderen van content, en zoals ik het noem aanstellerij. Kom op man, hier werd inderdaad een fles verkocht (blijkt achteraf voor mij) maar dan nog..... Ik word er niet vrolijk van als regels zwart - wit zonder context (geest vd wet) geïnterpreteerd worden. Alsof we hier een stel hersenloze zijn die geen oog hebben vh grote geheel. Houd t gewoon leuk en gezellig zonder flauwekulletjes, zijn er al genoeg van