Ruud2612 schreef:Cor - Vinabc schreef:SB 15 en 30 jaar, Longrow 100 Proof en Kilkerran 12 en 8CS.
Wat mag de 30yo dan kosten?
1400
Ruud2612 schreef:Cor - Vinabc schreef:SB 15 en 30 jaar, Longrow 100 Proof en Kilkerran 12 en 8CS.
Wat mag de 30yo dan kosten?
Cor - Vinabc schreef:SB 15 en 30 jaar, Longrow 100 Proof en Kilkerran 12 en 8CS.

Ruud2612 schreef:Istie al verkocht Cor?

DvdB schreef:Begreep dat het een en ander toch wel volgende week in Nederland aankomt.
'normale' release voor de Local 8 ergens rond de €130-140

Henk schreef:Gisteren weer stinkende mazel gehad denk ik.
Longrow 100 proof en SB LB 8 samen kunnen scoren voor €173,-
Ze zijn dus binnen in Nederland.
Henk

Slight schreef:Vraagje hier voor de kenners: je ziet nu meerdere keren per jaar nieuwe releases van de Springbank 10, waardoor de prijs redelijk stabiel rond 60 euro blijft. Waarom zien we eigenlijk niet hetzelfde voor Hazelburn 10? Daar is al jaren geen nieuwe batch van geweest. Oude batches verkopen nu voor richting 90 euro of meer.
Ardking schreef:Henk schreef:Gisteren weer stinkende mazel gehad denk ik.
Longrow 100 proof en SB LB 8 samen kunnen scoren voor €173,-
Ze zijn dus binnen in Nederland.
Henk
En toen werd je wakker Henk?

Ik meen ergens gelezen te hebben dat Hazelburn en Longrow ieder tien procent van de productie bedroeg, de rest is Springbank.defeatless schreef:...Hazelburn was altijd een beetje het ondergeschoven kindje van Springbank, niet terrecht imho, dus ik kan me voorstellen dat die even op een laag pitje is gezet.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten