dannyp44 schreef:Ik denk dat dit niet onder mierenneuken valt maar onder humor, maar jammer dat je het zo opvat.
Nu ja, dat! Misplaatst? Onbegrepen? Maar de reactie is ook wel overtrokken lijkt mij.

dannyp44 schreef:Ik denk dat dit niet onder mierenneuken valt maar onder humor, maar jammer dat je het zo opvat.
Mermur schreef:Als ik goed heb geteld, zijn er op dit moment in ieder geval 17 belangstellenden. Ik schat in dat als het evenement daadwerkelijk georganiseerd gaat worden daar nog wel de benodigde 6 forumleden bijkomen. Er lijkt een duidelijke voorkeur voor een thuisfestival.
Volgens mij is nu dan de belangrijkste vraag: welke twee of drie forumleden willen samen met mij de 11e editie van het HWF Thuisfestival organiseren?
bodevami schreef:Ik doe hier ook graag weer aan mee.
Vraagje, je noemt 17 en 6, dus totaal 23 deelnemers. Ga er vanuit dat je dan samples van 3 cL maakt?
Herinner me dat er altijd samples van 2 cL gemaakt werden.
Mermur schreef:What the hell! Op een of andere manier moet het wel goedkomen, desnoods met hulp van verschillende forumleden in verschillende fasen. Ik plaats zo een peiling voor de meest geschikte maand.
Ik heb zelf ook een voorkeur voor 3cl samples, maar die keuze kan altijd nog worden aangepast naar 2cl als de daadwerkelijke belangstelling groot blijkt op het moment dat de inschrijving open gaat.
JeffreyRotterdam schreef:Ik heb nog nooit meegedaan met beide vormen, maar het lijkt me wel leuk! Worden hier op gegeven moment ook de prijzen bekend gemaakt? En wat/of moet ik hier zelf bij inbrengen?
Terug naar “Het Whisky forum Nosing & Tastings dan wel proeverijen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten