VBT 12?

Forum proeverijen, "Nosing and Tastings", al dan niet blind, virtueel of op locatie.
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: VBT 12?

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 21 Feb 2025, 00:17

dannyp44 schreef:Ik denk dat dit niet onder mierenneuken valt maar onder humor, maar jammer dat je het zo opvat.

Nu ja, dat! Misplaatst? Onbegrepen? Maar de reactie is ook wel overtrokken lijkt mij. :Scratch
7 x
Afbeelding

defeatless
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor defeatless » 21 Feb 2025, 02:27

Interpretatie is lastig zo, maar het lijkt mij ook een beetje overtrokken qua reactie op een klein grapje....
4 x

bodevami
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor bodevami » 22 Feb 2025, 14:37

Mermur schreef:Als ik goed heb geteld, zijn er op dit moment in ieder geval 17 belangstellenden. Ik schat in dat als het evenement daadwerkelijk georganiseerd gaat worden daar nog wel de benodigde 6 forumleden bijkomen. Er lijkt een duidelijke voorkeur voor een thuisfestival.

Volgens mij is nu dan de belangrijkste vraag: welke twee of drie forumleden willen samen met mij de 11e editie van het HWF Thuisfestival organiseren?

Ik doe hier ook graag weer aan mee.
Vraagje, je noemt 17 en 6, dus totaal 23 deelnemers. Ga er vanuit dat je dan samples van 3 cL maakt?
Herinner me dat er altijd samples van 2 cL gemaakt werden. Dus daar is altijd nog ruimte voor meer mensen als die interesse er is en maakt de kosten voor deelnemers weer wat lager uiteraard. Mocht je nog op zoek zijn naar een leuke fles, wil best wel meedenken (en kijken in mn kast) voor een invulling om iets blind te laten proeven. Hierbij kan ik al het 1 en ander versampelen wat weer scheelt!
En qua verzending, er zijn genoeg kanalen hoe de samples door het land gaan, daar zou evt ook gebruik van gemaakt kunnen worden.
En als laatste, ligt er voor mij een beetje aan wanneer je dit festival zou willen plannen. Maart/April zijn voor mij relatief volle/drukke maanden, maar mocht het later in het jaar zijn (augustus/september bijv.) kan en wil ik hier wel tijd voor vrijmaken.
1 x

Mermur
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Mermur » 22 Feb 2025, 16:10

Ik ben op het moment halfziek en heb te weinig energie om goed na te denken. Ik maak volgend weekend de balans op of ik voldoende mogelijkheden zie om de eerste stappen van de organisatie te gaan zetten.
0 x
Afbeelding

Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 22 Feb 2025, 16:36

bodevami schreef:Ik doe hier ook graag weer aan mee.
Vraagje, je noemt 17 en 6, dus totaal 23 deelnemers. Ga er vanuit dat je dan samples van 3 cL maakt?
Herinner me dat er altijd samples van 2 cL gemaakt werden.

Mijn voorkeur voor een online tasting gaat hoe dan ook uit naar 3cl samples.
Qua hulp zou ik je kunnen helpen aan materiaal voor verpakking en verzending.
1 x
Afbeelding

Mermur
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Mermur » 22 Feb 2025, 18:07

What the hell! Op een of andere manier moet het wel goedkomen, desnoods met hulp van verschillende forumleden in verschillende fasen. Ik plaats zo een peiling voor de meest geschikte maand.

Ik heb zelf ook een voorkeur voor 3cl samples, maar die keuze kan altijd nog worden aangepast naar 2cl als de daadwerkelijke belangstelling groot blijkt op het moment dat de inschrijving open gaat.
9 x
Afbeelding

JeffreyRotterdam
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor JeffreyRotterdam » 23 Feb 2025, 09:12

Ik heb nog nooit meegedaan met beide vormen, maar het lijkt me wel leuk! Worden hier op gegevenmoment ook de prijzen bekend gemaakt? En wat/of moet ik hier zelf bij inbrengen?
0 x

Koning
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Koning » 23 Feb 2025, 09:57

Mermur schreef:What the hell! Op een of andere manier moet het wel goedkomen, desnoods met hulp van verschillende forumleden in verschillende fasen. Ik plaats zo een peiling voor de meest geschikte maand.

Ik heb zelf ook een voorkeur voor 3cl samples, maar die keuze kan altijd nog worden aangepast naar 2cl als de daadwerkelijke belangstelling groot blijkt op het moment dat de inschrijving open gaat.

Gaaf Rob! Heb meteen gestemd in de poll. 23 deelnemers moet zeker van lukken :hoera
Flesje stel ik graag ter beschikking, versampled en al, compleet met onthullingsfilmpje (als we dat weer doen). Maar nu loop ik vooruit op de zaken ;)
2 x
Afbeelding

Mermur
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Mermur » 23 Feb 2025, 10:31

JeffreyRotterdam schreef:Ik heb nog nooit meegedaan met beide vormen, maar het lijkt me wel leuk! Worden hier op gegeven moment ook de prijzen bekend gemaakt? En wat/of moet ik hier zelf bij inbrengen?

De precieze prijs van de sampleset zal worden bekendgemaakt als de flessen geselecteerd zijn, maar zal sowieso in dezelfde range liggen als de vorige Thuisfestivals, dus rond de €35-€40 exclusief verzending.
Er komt binnen niet al te lange tijd een uitnodiging waarbij forumleden voorstellen kunnen doen voor welke fles ze willen inbrengen.
5 x
Afbeelding

Terug naar “Het Whisky forum Nosing & Tastings dan wel proeverijen”