HammerHead schreef:de Nevis ( 110 voor 17 jaar is toch wel de beste deal voor zo'n leeftijd die ik de laatste jaren heb gezien)
Had Blackadder vorig jaar geen Nevis van rond die leeftijd voor een gelijkaardige prijs gebotteld?
HammerHead schreef:de Nevis ( 110 voor 17 jaar is toch wel de beste deal voor zo'n leeftijd die ik de laatste jaren heb gezien)

Casketje schreef:HammerHead schreef:de Nevis ( 110 voor 17 jaar is toch wel de beste deal voor zo'n leeftijd die ik de laatste jaren heb gezien)
Had Blackadder vorig jaar geen Nevis van rond die leeftijd voor een gelijkaardige prijs gebotteld?
HammerHead schreef:Casketje schreef:Deze 17-jarige Glenfarclas uit (vermoedelijk) first fill sherry van Chorlton is wat mij betreft een koopje voor €80. Zelfs minder dan de €5 per jaar regel.Als je van de stijl en de distillery houdt, ongetwijfeld een aanrader.
Heb deze laten staan, maar gisteren wel snel de Nevis ( 110 voor 17 jaar is toch wel de beste deal voor zo'n leeftijd die ik de laatste jaren heb gezien) en de Ledaig (een redelijk waarschijnlijke 2005 vintage) in m'n mandje gepropt.

henri schreef:HammerHead schreef:Casketje schreef:Deze 17-jarige Glenfarclas uit (vermoedelijk) first fill sherry van Chorlton is wat mij betreft een koopje voor €80. Zelfs minder dan de €5 per jaar regel.Als je van de stijl en de distillery houdt, ongetwijfeld een aanrader.
Heb deze laten staan, maar gisteren wel snel de Nevis ( 110 voor 17 jaar is toch wel de beste deal voor zo'n leeftijd die ik de laatste jaren heb gezien) en de Ledaig (een redelijk waarschijnlijke 2005 vintage) in m'n mandje gepropt.
maar de peallach over het hoofd gezien?

defeatless schreef:SV blijft ook maar komen met die batches.
Of zijn wij samen met de Duitsers nog hun enige afnemers?
defeatless schreef:SV blijft ook maar komen met die batches.
Of zijn wij samen met de Duitsers nog hun enige afnemers?
Slight schreef:Zij releasen rapper dan ik kan drinken.

Mermur schreef:Daar mag je deze Benrinnes uit dezelfde serie aan toevoegen:
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/266515

cor0566 schreef:Mooi dat het dus WEL kan
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Kay en 26 gasten