Samples: 15x heel oude toppers voor een prikkie! Unieke kans.. dit wil je!
update 10 april - Samplelijst grondig aangepakt - 170 open flessen - eerlijke prijzen!
Moderator: AquaVitae
Re: Samplelijst 08/10/24 - 300 open flessen, een shitload 60-70's flessen er bij!!
als je nou eens echt wat oude shot voor weinig wil proeven check je ook deze post even.. zal je geen spijt van hebben 
0 x
-
Quatannens
- Actief lid

Re: Samplelijst 08/10/24 - 300 open flessen, een shitload 60-70's flessen er bij!!
Aangezien het topic al dicht is vermoed ik dat er geen setjes meer zijn?
0 x
Quatannens schreef:Aangezien het topic al dicht is vermoed ik dat er geen setjes meer zijn?
2-3 flesjes zijn leeg, de rest is nog wel beschikbaar
stuur me maar even een pb svp, dan check ik vanavond even voor je
0 x
Re: Samplelijst 31/10/24 - 300 open flessen en een stevig opruiming in de dump!!
flinke opruiming in de dump!
0 x
Re: Samplelijst 31/12/24 - 300 open flessen en een MEGA OPRUIMING in de dump!!
eindejaars-schoonmaak!! zie dump 
0 x
Re: Samplelijst 01/01/25 - 290 open flessen en een MEGA OPRUIMING in de dump!!
Hele grote schoonmaak! Maak er gebruik van! 
1 x
Re: Samplelijst 28/02/25 - 290 open flessen en een MEGA OPRUIMING in de dump!!
en weer een zwik toevoegingen!
1 x
Re: Samplelijst 20/05 - meer dan 300 open flessen + MEGA opruiming in de dump!! OP=OP
check die dump dames en heren. erg mooi spul tegen weggeefprijzen!
0 x
Re: Samplelijst 05/06 - meer dan 300 open flessen + MEGA opruiming in de dump!! OP=OP
flinke update van de lijst. nog wat spullen in de dump en een aantal zeer interessante flessen toegevoegd 

0 x
Re: Samplelijst 12/08 - 295 open flessen en een stevige opruiming in de dump!! OP=OP
nog maar wat aan de dump toegevoegd
maareuh, check vooral ook de nieuwste aanwinsten, veel ben nevis, burnside en dergelijke!
maareuh, check vooral ook de nieuwste aanwinsten, veel ben nevis, burnside en dergelijke!
0 x
Re: Samplelijst 22/08 - 295 open flessen en een stevige opruiming in de dump!! OP=OP
och man, je weet niet wat je mist..

0 x
Re: Samplelijst 8/11 - 300 open flessen - een hele partij dikke flessen toegevoegd!
een hele zwik nieuwe dikke flessen aan de lijst toegevoegd 

0 x
Re: Samplelijst 16/11 - 285 open flessen - Waanzinnige OP=OPruiming! check het!!!
maak er gebruik van!!
nu van heel veel parels de laatste potjes in de sampledump 
0 x
Re: Samplelijst 08/12 - 300 open flessen - Waanzinnige OP=OPruiming! check het!!!
nu ook de nieuwe springbank 10 local barley, 10 Fino en 12 cs batch 28 op de lijst! 
2 x
Re: Samplelijst van 280 open flessen, tot O&N 5% korting op alles eraf, ik heb wat te vieren :)
Ik heb wat te vieren, we hebben een huis gekocht! en daarom tot O&N 5% koring op alles uit de samplelijst!!
3 x
Terug naar “Samples gevraagd/aangeboden”