Snel weer aaaaaaaaan taaaaaaaaaaafel

Fat Bastard! schreef:jw.jager schreef:Nog tips voor een IB glen elgin die nog op de markt is??
De door David genoemde Maltbarn botteling GE2008 Mba staat nog in de shop bij Whiskybase. Ik heb deze zelf nog niet geproefd, maar mijn fles gaat komend weekend open omdat ik deze bij een komend festival neer wil zetten.
Deze Adelphi botteling GE2008 ad heb ik momenteel nog open staan. Refill sherry en bescheiden invloed van het ex-oloroso sherry vat dus distillery profiel schijnt hier mooie doorheen. Wil je een sample, zend me dan je gegevens via een pb, zend dit graag naar je op.
Een Elgin van WhiskyDudes met lange finish op PX krijgt mooie recensies van oa David en Dre GE2012 wds misschien zal de bijna 2de rijping op PX flink wat meer invloed hebben bij deze botteling maar daar kan Edwin vast meer over schrijven.
Vrij recent een oudere botteling door SV geledigd GE1995 SV en dit was echt een snoepje....Maar helaas, leeg en nergens meer te koop.
Fat Bastard! schreef:Nee, ik mag als standhouder staan bij het Whiskyfestival Zuid Limburg volgende week vrijdag.
Ik ben zondag wel als bezoeker bij het IWF Den Haag.
NB ik ga wel ook twee samples opsturen naar Michael, misschien te combineren?
HammerHead schreef:jw.jager schreef:Oeh klinkt goed. Ik zal Glen Elgin eens in de gaten houden! Thnx voor de tip.
Welkom terug; tip voor een goede Glen Elgin als je van ex-bourbon rijping houdt (zaterdag kunnen proeven bij de WB-shop): Glen Elgin 2008 Maltbarn.
Wat mij betreft schromelijk onderschat obv de huidige WB rating. Ik zou hier vooral op WantsWhisky af gaan, ligt veel meer in lijn ligt met wat ik deze dram zou geven (87/88).
Fat Bastard! schreef:Nee, ik mag als standhouder staan bij het Whiskyfestival Zuid Limburg volgende week vrijdag.
Ik ben zondag wel als bezoeker bij het IWF Den Haag.
NB ik ga wel ook twee samples opsturen naar Michael, misschien te combineren?
Aaaan taaaaaafel schreef:Tip cadeau papier erom
HammerHead schreef:Behalve die Maltbarn is deze sherry finish ook heel fijn: https://whiskyvanzuylen.nl/whisky/produ ... elgin/7584
of deze Van Wees: https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... in-2009-vw
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten