Jubileumfles 15 jarig bestaan, aanmelden sluit op 14 april!
Re: Jubileumfles 15 jarig bestaan, aanmelden sluit op 14 april!
Hier ook in de pocket. Dank, zin in!
1 x
De mijne staat ook op een afhaalpunt.
Da komt goed morgen.
Groet Cor
Da komt goed morgen.
Groet Cor
0 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

Prima whisky hoor deze PX finish, in vergelijking met de Amontillado Dundas uit release 10 is deze wat complexer met meer vers donker fruit zoals kersen en bessen(jam). Bij de Amontillado finish krijgt ik na verloop van tijd echt idioot veel chocolade en cacao (wat ik verder prima vind), maar in deze blijft de fruitigheid beter overeind en komt de chocola uiteindelijk in de finish naar boven. Eerst inderdaad maar eens kijken wat een beetje extra oxidatie hier gaat doen.
6 x
Ook ik heb de WDS Whiskyforum jubileum fles ontvangen.
Ook de verzendverpakking was weer top geregeld.
Bedankt voor het regelen aan een ieder die er aan bijgedragen heeft dat deze botteling er gekomen is!
Ook de verzendverpakking was weer top geregeld.
Bedankt voor het regelen aan een ieder die er aan bijgedragen heeft dat deze botteling er gekomen is!
1 x
- defeatless
- Moderator

Bij mij gaan de pakketjes standaard naar een automaat hier bij het tankstation verderop.
Wat denk je: "We hebben u gemist, we proberen het later nog een keer"
Ik denk dat de automaat even peuken was halen ofzo, iets anders kan ik me niet voorstellen.

Wat denk je: "We hebben u gemist, we proberen het later nog een keer"
Ik denk dat de automaat even peuken was halen ofzo, iets anders kan ik me niet voorstellen.

8 x
- RolfvanderSteen
- Senior

Hier gisteren ook in goede orde ontvangen. Flesje staat te shinen in de whisky kast. Leuk te lezen dat er meteen al enthousiaste reacties zijn over het profiel!
1 x
Gister de fles ontvangen, en zojuist geplopt
Mijn eerste indruk: op de neus rijk en zoet( duidelijk PX), maar ook vrij scherp en granig. Op de smaak mooi vol met rozijnen, toblerone en curry kruiden. Ook weer granig en vrij houtig. Maar dan de afdronk: golvend dik, met citrus, chocolade en rozijnen. En een prachtige toets van tabak en lichte rook. De twijfel die ik op neus had is weg, wij worden vrienden!
Complimenten voor de selectie, ben niet direct van de grains maar die tweede rijping op refill PX zorgt voor een uitstekende dram!
Mijn eerste indruk: op de neus rijk en zoet( duidelijk PX), maar ook vrij scherp en granig. Op de smaak mooi vol met rozijnen, toblerone en curry kruiden. Ook weer granig en vrij houtig. Maar dan de afdronk: golvend dik, met citrus, chocolade en rozijnen. En een prachtige toets van tabak en lichte rook. De twijfel die ik op neus had is weg, wij worden vrienden!
Complimenten voor de selectie, ben niet direct van de grains maar die tweede rijping op refill PX zorgt voor een uitstekende dram!
9 x
Koning schreef:Gister de fles ontvangen, en zojuist geplopt![]()
Wat een prachtige en bijna poëtische beschrijving
1 x
Hier ook in goede orde ontvangen
Dit weekend gaat ie open. Dank voor het organiseren van deze jubileumfles!
Dit weekend gaat ie open. Dank voor het organiseren van deze jubileumfles!
0 x
- WhiskyLiam
- Senior

Ook in Duitsland aangekomen. Plop ze vanavond beide open om de geboorte van mijn zoon en dochter te vieren. 

10 x
WhiskyLiam schreef:Ook in Duitsland aangekomen. Plop ze vanavond beide open om de geboorte van mijn zoon en dochter te vieren.
Een tweeling of toeval? Of dat tweede en gelijktijdig dat eerste. Nou ja en hoe dan ook: van harte gefeliciteerd! Cheers!
0 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
- WhiskyLiam
- Senior

Tweeling, afgelopen zaterdag geboren, veel te vroeg maar ze doen het goed en daar moet op getoast worden. 
20 x
WhiskyLiam schreef:Tweeling, afgelopen zaterdag geboren, veel te vroeg maar ze doen het goed en daar moet op getoast worden.
Van harte gefeliciteerd! En van langer in het vat hoeft een whisky ook niet persé beter te worden he
3 x
- defeatless
- Moderator

Gefeliciteerd man! Zeker een rede om eens een goeie whisky te openen!
Ik heb de boel nu wel uit de automaat weten te krijgen. Hier dus ook alles perfect ontvangen!
Ik heb de boel nu wel uit de automaat weten te krijgen. Hier dus ook alles perfect ontvangen!
1 x
WhiskyLiam schreef:Tweeling, afgelopen zaterdag geboren, veel te vroeg maar ze doen het goed en daar moet op getoast worden.
De gelukwensen van deze tweeling papa mogen natuurlijk niet ontbreken.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je tweeling.
1 x
Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”