TIP! In de aanbieding...

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Philbeukers
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor Philbeukers » 22 Aug 2024, 10:01

Momenteel de Talisker Wilder Seas voor 30 euro voor de liefhebber. https://drankdozijn.nl/artikel/fles-tal ... -seas-70cl

Discussie naar aanleiding van deze 'aanbieding': Dumpprijzen
0 x

bodevami
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor bodevami » 30 Aug 2024, 16:00

Ik zat hier nog eens over na te denken, je mag niet meer dan 25% korting geven op alcohol vandaag de dag.
De fles kostte voorheen €80-90, dus nu voor €30 is naar mijn mening meer korting dan die 25%.
Of mogen ze de "oude" prijs veranderen van €80-90 naar €40 en dan wel 25% korting geven?
Vreemde constructie.
0 x

nick.hildebrand
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor nick.hildebrand » 30 Aug 2024, 17:07

bodevami schreef:Ik zat hier nog eens over na te denken, je mag niet meer dan 25% korting geven op alcohol vandaag de dag.
De fles kostte voorheen €80-90, dus nu voor €30 is naar mijn mening meer korting dan die 25%.
Of mogen ze de "oude" prijs veranderen van €80-90 naar €40 en dan wel 25% korting geven?
Vreemde constructie.

Volgens mij mag je 25% korting geven op de verkoopprijs. Je kan deze niet een dag van tevoren verlagen, maar wel in geleidelijke stappen. tenminste, zo gebeurt het bij de grotere jongens in het land, uhum. 4-6 weken voor acties dalen de prijzen met een paar euro's (of meer haha) om zo een actieprijs te kunnen doorvoeren. Is heel krom, maar niet te controleren..
1 x

DiXi
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor DiXi » 30 Aug 2024, 17:24

Philbeukers schreef:Momenteel de Talisker Wilder Seas voor 30 euro voor de liefhebber. https://drankdozijn.nl/artikel/fles-tal ... -seas-70cl

Deze was overigens dezelfde dag nog uitverkocht…
0 x

bodevami
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor bodevami » 30 Aug 2024, 18:05

nick.hildebrand schreef:
bodevami schreef:Ik zat hier nog eens over na te denken, je mag niet meer dan 25% korting geven op alcohol vandaag de dag.
Vreemde constructie.

Volgens mij mag je 25% korting geven op de verkoopprijs. Je kan deze niet een dag van tevoren verlagen, maar wel in geleidelijke stappen. tenminste, zo gebeurt het bij de grotere jongens in het land, uhum. 4-6 weken voor acties dalen de prijzen met een paar euro's (of meer haha) om zo een actieprijs te kunnen doorvoeren. Is heel krom, maar niet te controleren..

Zelfde als die Black Friday taferelen toch? Zo gaat het dan he.
Het werkt blijkbaar...
1 x

nick.hildebrand
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor nick.hildebrand » 31 Aug 2024, 19:25

bodevami schreef:
nick.hildebrand schreef:
Vreemde constructie.

Zelfde als die Black Friday taferelen toch? Zo gaat het dan he.
Het werkt blijkbaar...

Exact! Helaas werkt het zo tegenwoordig hahaha
0 x

green-hornet
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor green-hornet » 02 Sep 2024, 21:21

Philbeukers schreef:Momenteel de Talisker Wilder Seas voor 30 euro voor de liefhebber. https://drankdozijn.nl/artikel/fles-tal ... -seas-70cl

Dat is nog te veel geld :HitHead ,vond hem zwaar tegen vallen.
Jammer dat ik hem blind gekocht heb,voor de volle mep
0 x

Reichenbach
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 02 Sep 2024, 21:32

Blijkbaar is de prijs ook weer met meer dan 30% gestegen: van €30 naar €39,90. Lijken wel bitcoins.
2 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"

Slight
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Slight » 05 Sep 2024, 21:05

Met het risico dat ik mezelf in de voet schiet, en de deal aan me voorbij zie gaan omdat ik nog geen bestelling heb geplaatst...

Niet per se een aanbieding, maar ik zie net dat ze bij van Zuylen vanaf morgen Weller 12 hebben voor 50 euro.

Normaal gesproken toch een flesje van circa 100 euro? Of ben ik gek?
0 x
Afbeelding

Cor - Vinabc
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor Cor - Vinabc » 05 Sep 2024, 21:21

Slight schreef:Met het risico dat ik mezelf in de voet schiet, en de deal aan me voorbij zie gaan omdat ik nog geen bestelling heb geplaatst...

Niet per se een aanbieding, maar ik zie net dat ze bij van Zuylen vanaf morgen Weller 12 hebben voor 50 euro.

Normaal gesproken toch een flesje van circa 100 euro? Of ben ik gek?

Wil je eerlijk of diplomatiek antwoord? ;) €50 is scherp, maar, maar er is een partij nu beschikbaar. Laat ik m ruim nemen, maar onder de €60 is ie de komende week wel te vinden.
2 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.

Slight
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Slight » 05 Sep 2024, 21:26

Goede marge voor Whiskysite dan. Die vragen er gewoon 100 voor.

edit: eeeeen hij is uitverkocht bij van Zuylen.
Laatst gewijzigd door Slight op 05 Sep 2024, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Afbeelding

Cor - Vinabc
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor Cor - Vinabc » 05 Sep 2024, 21:28

Daar op voortbordurend; wat je de komende dagen mag verwachten op de markt voor (veel) lagere prijzen dan je recent zag;
Blue Spot, Gold Spot, Wild Turkey Rare Breed, Weller 12, Bowmore Devils Cask 3. Zo laag dat ik heb gebeld met de levencier of er geen fout was gemaakt. Ik heb ze, maar ze zullen elders ook wel opduiken.
2 x

JeffreyRotterdam
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor JeffreyRotterdam » 05 Sep 2024, 21:59

Cor - Vinabc schreef:Daar op voortbordurend; wat je de komende dagen mag verwachten op de markt voor (veel) lagere prijzen dan je recent zag;
Blue Spot, Gold Spot, Wild Turkey Rare Breed, Weller 12, Bowmore Devils Cask 3. Zo laag dat ik heb gebeld met de levencier of er geen fout was gemaakt. Ik heb ze, maar ze zullen elders ook wel opduiken.

Misschien had ik het beter hier kunnen plaatsen dan bij dump prijzen sorry daarvoor.
Maar misschien een brutale vraag hoor, maar je geeft zelf aan dat er bij een hoop whiksy's een flinke prijsdaling in zit en whiskys die normaliter moeilijk te vinden zijn, is dit alleen gaande bij deze ene leverancier? of ik neem aan u heeft meerdere leveranciers, is dit gewoon de trend die de andere leveranciers zullen volgen? (uiteraard heb ik geen flauw idee welke leverancier u heeft of wat welke leverancier wat levert, maar gewoon puur uit interesse.)
0 x

Cor - Vinabc
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor Cor - Vinabc » 05 Sep 2024, 22:58

Sorry is zeker niet nodig, de prijs is ook echt scherp.

Een trend durf ik het nog niet te noemen. Bij deze partij had je in het verleden wel vaker een leuke vondst. Recent was dat wat rustiger en nu ineens verschillende te gelijk.
1 x

Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 06 Sep 2024, 00:12

Cor - Vinabc schreef:Daar op voortbordurend; wat je de komende dagen mag verwachten op de markt voor (veel) lagere prijzen dan je recent zag;

Over wat voor prijs voor de Devils Cask hebben we het dan Cor? De prijs van 250 à 300 of hoger heeft mij tnt altijd tegen gehouden.
Laatst gewijzigd door Freezeroz op 06 Sep 2024, 08:08, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
Afbeelding

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”