Ik vermoed dat ze nu dus veel lawaai maken omdat ze dingen doen die volgens de zweedse wet niet mogen

fritsk schreef:Ik zag iets in de vertaling dat ze door de consumentenbond zijn aangeklaagd.
Ik vermoed dat ze nu dus veel lawaai maken omdat ze dingen doen die volgens de zweedse wet niet mogen
Volgens de toezichthouder betekent de beeldregel dat de afbeelding alleen het product of de grondstoffen mag tonen die deel uitmaken van het product, individuele verpakking en merk. Dat wil zeggen niet mensen, natuur, dieren, maaltijden of koken, of de publicatie nu een krantenadvertentie, een eigen website of een Facebook-account is.
edwinedje schreef:En het probleem ligt in de reclame uitingen niet zo zeer wat ze als producent doen...
Casketje schreef:......
Hou je maar vast aan de takken van de bomen want het zal lang niet de enige zijn...
Fat Bastard! schreef:Las vanmorgen op tijdlijn van een bevriende Zweed dat Mackmyra faillissement heeft aangevraagd.![]()
Oorzaak is mij niet helemaal bekend, mijn Zweeds is ook niet meer wat het nooit is geweest......
Alles is relatief.andre8x8 schreef:Die hoge prijzen daar zal waarschijnlijk ook wel meespelen.
Terug naar “Whisky uit overige landen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten