Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Re: Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Gisteravond Mackmyra Moment Drivved 55,5% - Sweden. Lekker spulletje hoor!
0 x
Lagavulin 16 y.o. en af en van de week mijn laatste drammetje Laphroaig 2000 cs van de Ultimate lijn opgemaakt...... heerlijk flesje, behoorlijk van kunnen nagenieten onder het "studeren"
0 x
Een week of twee geleden een Highland Park 12 geopend, maar ik kon de toch wel stevige rooksmaak en aroma op dat moment niet zo waarderen. Ik dacht laat ik eens 'gek' doen vorig weekend [ik drink alleen maar whisky in het weekend] en laat ik eerst een glas Adelphi Private Reserve Blend nemen en daarna over op Highland Park 12, nou dat beviel me zeer goed en ga dit morgen maar weer eens proberen.
0 x
Ik ben mijn Laphroaigh 2000 CS The Ultimate aan het leegmaken , jammer dat ie bijna op is. 

0 x
-
Maltwizzard
- (Whisky)Professional

Harry schreef:Een week of twee geleden een Highland Park 12 geopend, maar ik kon de toch wel stevige rooksmaak en aroma op dat moment niet zo waarderen. Ik dacht laat ik eens 'gek' doen vorig weekend [ik drink alleen maar whisky in het weekend] en laat ik eerst een glas Adelphi Private Reserve Blend nemen en daarna over op Highland Park 12, nou dat beviel me zeer goed en ga dit morgen maar weer eens proberen.
Harry, veel single malts komen beter tot hun recht na eerst een glaasje blend ( zeker als het een smaakvolle is).
Een lichte indrinker laat de karakters van veel malts nog meer tot hun recht komen, zeker wanneer het subtiele en veelzijdige malts zijn zoals Highland Park
Grts
Hans
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Laphroaig 2000 The Ultimate 62.1 %. Wat een lekkere whisky, zeg!! Het was alweer een hele tijd geleden dat ik hem nog gedronken heb.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Gisteravond maar weer eens wat anders gedaan dan normaal.
Arran Rowan Tree.
blijft een heerlijke dram!
Arran Rowan Tree.
blijft een heerlijke dram!
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

johan brugge schreef:Laphroaig 2000 The Ultimate 62.1 %. Wat een lekkere whisky, zeg!! Het was alweer een hele tijd geleden dat ik hem nog gedronken heb.
Die heb ik ook, maar nog dicht...
Ik heb gisteravond eens een Cutty Sark geprobeerd en dat vergeleken met een Black Grouse. Het is duidelijk dat ik een grain-component herken in blends. Ik moet er nog wel aan wennen...
0 x
zojuist mijn Caperdonich 1992 van Van Wees opengetrokken...
0 x
Gisteren een Bunnahabhain Darach Ur, Batch#3. Lekker kruidig, houtig en zoet. Drinkt lekker weg.
Vanavond een Ardbeg Uigeadail (2010). Twee uur later proef ik hem nog een beetje.
Vanavond een Ardbeg Uigeadail (2010). Twee uur later proef ik hem nog een beetje.

0 x
totalatool schreef:Mark schreef:- Balvenie Tun 1401,
Welke batch was het?
Poew, vraag je me wat..
Volgens mij batch 2.

0 x
Die Caperdonich gleed gemakkelijk weg. Bijzondere dram. Nu mijn laatste helft van sample Lagavulin Distillers Edition 2011 (uit 1995). Die komt op de wishlist 
0 x
Mmm, nu maak je mij nieuwsgierig. Heb vandaag die Lagavullin sample ook binnengekregen. Morgenavond maar even goed voor zitten 

0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”