Freddy schreef:Niet Alles verklappen Edwin!
Laat ze vooral zelf ontdekken wat voor lekkers Port Dundas heeft voort gebracht
No worries, ik heb het summier gehouden...

Freddy schreef:Niet Alles verklappen Edwin!
Laat ze vooral zelf ontdekken wat voor lekkers Port Dundas heeft voort gebracht

Paulini schreef:Mooi dat het voorelkaar is gekomen. Pas nog een grain gehad die gebotteld was door wds, girvan 1991, die was ook niet gek![]()
Belofte maakt schuld, heb tenslotte ja gezegd in de peiling. schrijf mij ook maar op voor 2 flesjes.
Krijgen we nu een label waar we een koe in de kont kijken?![]()
gr.,
Paul

Slight schreef:Ik laat 'm ook passeren. Voor dat geld is het me een veel te groot risico zonder te kunnen proeven. In het verleden ook niet heel enthousiast geworden van grain whisky. Als grootste voorbeeld misschien wel de Compass Box Hedonism, waar ook Port Dundas (en Cameronbridge) in zit. Ik werd er niet blij van. Maar wellicht zit er een grain sample in de komende Whiskydudes tasting waar ik wel blij van kan worden.
WhiskyDudes schreef:Geeft niks hoor, komt doordat er teveel klakkeloos gebotteld wordt vanuit 32e refill hogshead omdat het 'de 30 jaar gepasseerd is' en dan is het volkomen logisch dat je er niks mee hebt.
Afgelopen weekend op WFNN ook tientallen mensen gehad die 'niks met grain hadden' om dezelfde reden, maar toch blij verrast waren met 'onze' grains die WEL op een goed vat gelegen hebben.

Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten