Pak je zelf iets moois en Ralphy mag weg als die Maclean's op is.

HammerHead schreef:Yup, staat hier inmiddes ook achterin de kast te verstoffen. Heb 'm zelfs al een paar keer als mixer gebruikt, maar daar is ie eigenlijk niet zo geschikt voor vanwege de voor mij duidelijke metaligheid. Door cola ofzo pleur ik dan liever een goedkopere bourbon.

Wahlee schreef:Beide gebotteld door whiskyhort zelf

Geldt dat niet altijd zo? Ook in Duitsland heb je regels wat betreft etikettering. En als je niet te veel op het label zet kun je ook weinig fout doen.WhiskyDudes schreef:...dus je moet er maar op vertrouwen dat er in zit wat op het label staat....

WhiskyDudes schreef::ScratchHammerHead schreef:Inderdaad gewoon nog de oorspronkelijke €32 bij Woudenberg (maar in België wellicht meer?). Die €32 is wat mij betreft ook wat ie maximaal waard is. Het is best een aardige dram voor de prijs, maar smaakt ook erg jong, peperig en behoorlijk metalig.
Weer een dure fles dus… Aangezien dit soort flessen na 1 teleurstellende dram meestal achterin de whisky kast komen en daar jaren logeren…. M’n huisslijter wilde mij er niet eens een sample van inschenken, zegt alles al.

WhiskyDudes schreef:Je kunt altijd Ralphy nog uitnodigen David.

JoachimV10 schreef:HammerHead schreef:Yup, staat hier inmiddes ook achterin de kast te verstoffen. Heb 'm zelfs al een paar keer als mixer gebruikt, maar daar is ie eigenlijk niet zo geschikt voor vanwege de voor mij duidelijke metaligheid. Door cola ofzo pleur ik dan liever een goedkopere bourbon.
Ik vind 'm echt goed meevallen voor z'n prijs en was hier toch na een half jaartje leeg. Niet superspannend, maar wel gewoon lekker.
HammerHead schreef:WhiskyDudes schreef:Je kunt altijd Ralphy nog uitnodigen David.
Ik vind het wel grappig dat hij die McLean's whisky of the year heeft gemaakt. Ik snap gewoon niet dat iemand met zoveel 'ervaring' in whisky dit tot het beste wat hij het afgelopen jaar heeft geproefd uit kan roepen, ook niet als je meerekent dat bijna alles daarvan regulier verkrijgbare standaardbottelingen zijn. Het lijkt erop dat de prijs hierin zeer sterk heeft meegewogen.
Ik neem toch aan als je hem een Mclean's en een Springbank 10 voorzet, hij alsnog voor de laatste zal gaan.

Reichenbach schreef:Maar of die Duitsers flessen in een garage overgieten? Zijn daar aanwijzingen voor?
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: JvR en 21 gasten