TIP! In de aanbieding...
Re: TIP! In de aanbieding...
WhiskyDudes schreef:Voor wie Duitsland nog inrijdt tm 6 december; bij Kaufland staat de Ardbeg 10 voor € 39.99
Ik zat net op de site van Kaufland te kijken, daar hebben ze echt bizar veel whiksy. Wel flink aan de prijs.
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Kan. Daarom had ik ook alleen de aanbieding er uitgepikt. Want als Ardbeg 10 je ding is kun je ‘m daar nog voor de 2019 prijs (uit m’n hoofd) halen.
Topic is ook ‘Tip, in de aanbieding’. Niet ‘Tip, in de aanbieding en wat is te duur’
Topic is ook ‘Tip, in de aanbieding’. Niet ‘Tip, in de aanbieding en wat is te duur’

0 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

Voor wie naar Duitsland rijden wat te ver is: ook bij whiskysite.nl/de Druiventuin in Leiden is de Ardbeg 10 €39,95. En de Laphroaig 10 CS b16 €75, net als bij Van Zuylen overigens.
1 x
WhiskyDudes schreef:Kan. Daarom had ik ook alleen de aanbieding er uitgepikt. Want als Ardbeg 10 je ding is kun je ‘m daar nog voor de 2019 prijs (uit m’n hoofd) halen.
Ow zo bedoel ik het ook niet, was meer verbaasd over hun bizarre aanbod met heel veel gelimiteerde uitgaven.
1 x
Gelet op het feit dat de retailprijs bij release voor deze Caol Ila van WhiskyNerds volgens mij om en nabij de €110 lag, is de prijs bij Best of Wines toch wel aardig prima te noemen.
2 x
Re: Ben Bracken LIDL (Frankrijk)
De Lidl in D koopt nu een Ben Bracken van 27 jaar voor 75 euro.
Mod Edit: Even verplaats van Lidl Frankrijk naar Tip in de aanbieding / Edwin
Mod Edit: Even verplaats van Lidl Frankrijk naar Tip in de aanbieding / Edwin
1 x
Niet echt een aanbieding maar wel nog aan schappelijke prijs.. De cadenhead's enigma 15y aan 75€ (originele prijs dacht ik) bij drankenshop broekmans in zolder België..
Ben em nu voor de eerste keer aant sippen..
Bruichladdig achtig karakter komt direct te voorschijn.
Maar idd wat fruitiger mss zoals Stijn zelf vermeldt..
In ieder geval voor fans van laddy zeker een aanrader..
Ben em nu voor de eerste keer aant sippen..
Bruichladdig achtig karakter komt direct te voorschijn.
Maar idd wat fruitiger mss zoals Stijn zelf vermeldt..
In ieder geval voor fans van laddy zeker een aanrader..
3 x
- Reichenbach
- Moderator

Misschien geen super scherpe aanbieding (vorige keer hadden ze hem voor €40), maar toch redelijk geprijsd bij de slijter uit de buurt:
https://www.mitra.nl/product/springbank ... ltown-70cl
https://www.mitra.nl/product/springbank ... ltown-70cl
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Dank voor de tip. Ik had 'm al een poosje niet meer gehad, die Laffie CS10. Ergo, gekocht met wat probleemdrinkers die ook hier op HWF rondhangen.
Laatst gewijzigd door Nickolaas op 06 Feb 2024, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
3 x
Nickolaas schreef:
Dank voor de tip. Ik had 'm al een poosje gehad niet meer gehad, die Laffie CS10. Ergo, gekocht met wat probleemdrinkers die ook hier op HWF rondhangen.
65 euro zeg, dit is een van de weinige whiskies die steeds goedkoper lijkt te worden. En het is nog een fijne dram ook!
Tot batch 12 was ie heel beperkt in Nederland te verkrijgen, en betaalde je er al snel 100 euro voor.
1 x
- SecondHandPants
- Senior

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”