https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/240215/kilchoman-px-sherry-cask-matured
Mooi spul

Reichenbach schreef:Een Springbank 10 geledigd en mijn laatste aanwinst de Kilkerran Heavely Peated (no 9) geopend.
Je verwacht een rookbom, maar dat ervaar ik niet. Verrassend licht en fruitig. Kan ook wel wat water hebben. Benieuwd hoe de fles zich gaat ontwikkelen.

Van de stokerij waarvan de afbeelding op het etiket nu wel een keer klopt?DvdB schreef:Net open : devan vWees
Dirk
Casketje schreef:Klopt, ik zei dan ook zeer gehyped.Zelfs hier in Europa gaan ze €100+ op veiling. Maar als drinker is zelfs die prijs te rechtvaardigen voor de kwaliteit die je ervoor terugkrijgt.

Reichenbach schreef: Van de stokerij waarvan de afbeelding op het etiket nu wel een keer klopt?
Cask1988 schreef:Casketje schreef:Klopt, ik zei dan ook zeer gehyped.Zelfs hier in Europa gaan ze €100+ op veiling. Maar als drinker is zelfs die prijs te rechtvaardigen voor de kwaliteit die je ervoor terugkrijgt.
Gelijk m’n slag maar geslagen Wouter. En je slaat de spijker op z’n kop. Dit is echt heel goed. Het doet me qua profiel en beleving heel erg denken aan de Lot B van Pappy. De finish blijft maar gaan.

Hoog ABV heeft een verdovend effect.Casketje schreef:...Dan is je smakenpallet toch echt wel overdadig vervormd door de hele tijd 50%+ spirits te drinken ....
Casketje schreef:Ik snap echt niet dat die fles zoveel negatieve reviews krijgt "omdat 'ie maar 45% ABV heeft". Dan is je smakenpallet toch echt wel overdadig vervormd door de hele tijd 50%+ spirits te drinken als je de volle smaken in deze niet herkent of kan appreciëren.
Reichenbach schreef:Hoog ABV heeft een verdovend effect.Casketje schreef:...Dan is je smakenpallet toch echt wel overdadig vervormd door de hele tijd 50%+ spirits te drinken ....

Reichenbach schreef:Hoog ABV heeft een verdovend effect.Casketje schreef:...Dan is je smakenpallet toch echt wel overdadig vervormd door de hele tijd 50%+ spirits te drinken ....
Cask1988 schreef:Casketje schreef:Klopt, ik zei dan ook zeer gehyped.Zelfs hier in Europa gaan ze €100+ op veiling. Maar als drinker is zelfs die prijs te rechtvaardigen voor de kwaliteit die je ervoor terugkrijgt.
Gelijk m’n slag maar geslagen Wouter. En je slaat de spijker op z’n kop. Dit is echt heel goed. Het doet me qua profiel en beleving heel erg denken aan de Lot B van Pappy. De finish blijft maar gaan.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: JoachimV10 en 21 gasten