Ruud2612 schreef:Meer mensen die een uitnodiging hebben gehad om een fles (of twee) ‘Macallan a night on earth the journey’ te mogen kopen?

.
Koning schreef:NAS is dood, hoera!
Fat Bastard! schreef:Koning schreef:NAS is dood, hoera!
Deels blij, maar zou dit dan ook het einde betekenen van fijne series zoals de Corryvreckan en Uigeadail?!? Mag het (wat dat betreft) niet hopen

Koning schreef:NAS is dood, hoera!
Koning schreef:Maar zelfs Ardbeg heeft de laatste tijd verschillende nieuwe expressies mét leeftijdsaanduiding geïntroduceerd

Fat Bastard! schreef:Koning schreef:NAS is dood, hoera!
Deels blij, maar zou dit dan ook het einde betekenen van fijne series zoals de Corryvreckan en Uigeadail?!? Mag het (wat dat betreft) niet hopen
Freezeroz schreef:Ik had deze fles een paar weken geleden in een BYOB tasting en hij viel vies tegen. Hij eindigde stijf onderaan.
Paulini schreef:Freezeroz schreef:Ik had deze fles een paar weken geleden in een BYOB tasting en hij viel vies tegen. Hij eindigde stijf onderaan.
Afhankelijk van de lineup hoeft dat niets te betekenen
Had je de nina sum uitvoering? Die moet wel een stuk beter zijn dan de eerdere releases.
.Freezeroz schreef:Paulini schreef:Freezeroz schreef:Ik had deze fles een paar weken geleden in een BYOB tasting en hij viel vies tegen. Hij eindigde stijf onderaan.
Afhankelijk van de lineup hoeft dat niets te betekenen
Had je de nina sum uitvoering? Die moet wel een stuk beter zijn dan de eerdere releases.
Ik had inderdaad wel even een foto of line-up bij mijn comment kunnen plaatsen ja, bij deze.
De Macallan was die avond de duurste fles, maar scoorde 'afgetekend' de minste punten.
Bij deze de line-up van die avond.
(beetje overdreven natuurlijk) Lijkt me niet de 2023 uitvoering te zijn trouwns, die moet een stuk beter zijn hoor ik, maar hoe dan ook; mac is (te duur) voor wat je krijgt. Helaas moet ik dat wel bevestigen. Maarrr; het kan zo mooi zijn 
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten