Waar kan jij om lachen in de whiskywereld?
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Re: Waar kan jij om lachen in de whiskywereld?
Fat Bastard! schreef:4,5liter Glendronach 12yo.....4500ml .....Goh, aan wie moet je dan toch daanken![]()
Hm, heb ik net in een ander topic zitten pleiten voor kleiner formaat flessen, zie ik dít. De GD12 die in 4,5 liter formaat plotseling in de range 89-94 scoort, dan ga je toch sterk vermoeden dat juist een veel gróter formaat fles een enorm positief effect op de inhoud heeft

3 x
Hahaha, voor een veelvoud qua prijs. Waar literflessen vaak relatief goedkoper zijn, geldt dat niet voor magnumformaat (en groter).
0 x
Dre schreef:Hm, heb ik net in een ander topic zitten pleiten voor kleiner formaat flessen, zie ik dít. De GD12 die in 4,5 liter formaat plotseling in de range 89-94 scoort, dan ga je toch sterk vermoeden dat juist een veel gróter formaat fles een enorm positief effect op de inhoud heeft
Als 'ie effectief in 2013 gebotteld is dan kan ik je vertellen dat het spul helemaal niet te vergelijken is met de standaard 12. Leeftijd zegt niet alles, maar in dit geval moet het minimaal 18 jaar oud zijn wat in de fles zit en dat merk je ook - ik noem ze steeds "Allardice Light" gezien ze maar op 43% gebotteld zijn. Heel blij dat ik nog een hele hoop van die flessen staan heb. Toen ik Billy eerder dit jaar heb ontmoet op een event heb ik er zelfs eentje laten signeren.

3 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Dre schreef:Fat Bastard! schreef:4,5liter Glendronach 12yo.....4500ml .....Goh, aan wie moet je dan toch daanken![]()
Hm, heb ik net in een ander topic zitten pleiten voor kleiner formaat flessen, zie ik dít. De GD12 die in 4,5 liter formaat plotseling in de range 89-94 scoort, dan ga je toch sterk vermoeden dat juist een veel gróter formaat fles een enorm positief effect op de inhoud heeft
Je kunt het beste kijken naar de score van 'BestofWhiskies.com' op Whiskybase, meestal hebben ze die fles dan ook te koop. En dan haal je er 4 punten af, zit je ongeveer goed. Nog steeds een prima score, 88.
1 x
Meer om te janken.
De Laphroaig Elements 1.0 is nog niet eens uitgeleverd en nu al volop verkrijgbaar bij diverse gelukszoekers:
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/240439/laphroaig-l-10
De Laphroaig Elements 1.0 is nog niet eens uitgeleverd en nu al volop verkrijgbaar bij diverse gelukszoekers:
2 x
andre8x8 schreef:Meer om te janken.
Das inderdaad om te janken
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat WB dit laat gebeuren…
0 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Tsja, wordt volgende week pas geleverd maar je kan nu maar alvast je geluk beproeven.....Whiskypete_76 biedt hem voor twee verschillende prijzen aan, ook wel extra droevig als je dan de duurste optie aanklikt 

3 x
T is meer janken dan lachen (je kunt maar beter lachen om dingen), maar afgelopen weekend was ik in de UK.
In het hotel na een lange dag wel toe aan een goede whisky.
En dan als antwoord op je vraag welke whisky's ze hebben te horen krijgen: Eeh... let me see.... Jameson and.. Jack Daniel's.
Doe me dan maar een cider ofzo!
In het hotel na een lange dag wel toe aan een goede whisky.
En dan als antwoord op je vraag welke whisky's ze hebben te horen krijgen: Eeh... let me see.... Jameson and.. Jack Daniel's.
Doe me dan maar een cider ofzo!
6 x
- Reichenbach
- Moderator

Kun je ook prima dronken mee worden.Daan schreef:Doe me dan maar een cider ofzo!
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Reichenbach schreef:Kun je ook prima dronken mee worden.Daan schreef:Doe me dan maar een cider ofzo!
En het drinkt zo makkelijk weg.. zeker op de "Ierse" manier, met zwarte bessen siroop erin

0 x
Weer een pareltje van Diageo.
Ik moest even lachen bij het lezen van deze quote uit onderstaand artikel in Quote
.
https://www.quotenet.nl/lifestyle/drank/a45906773/deze-whisky-is-ongetemd-avontuurlijk-en-zeldzaam/
Ik moest even lachen bij het lezen van deze quote uit onderstaand artikel in Quote
.Vooral door de bijzondere techniek hoe deze met ijsgebroken vaten tot stand is gekomen.
https://www.quotenet.nl/lifestyle/drank/a45906773/deze-whisky-is-ongetemd-avontuurlijk-en-zeldzaam/
4 x
Freezeroz schreef:Weer een pareltje van Diageo.
Ik moest even lachen bij het lezen van deze quote uit onderstaand artikel in Quote.
Vooral door de bijzondere techniek hoe deze met ijsgebroken vaten tot stand is gekomen.
De gene die dit schitterende stukje heeft geschreven heeft, had eerst iets heeel goed gerookt...

2 x
Roland... schreef:
De gene die dit schitterende stukje heeft geschreven heeft, had eerst iets heeel goed gerookt...
Nou dat doe ik ook af en toe, maar dan nog komt dit soort blablabla niet uit mijn mond
.
0 x
Freezeroz schreef:Roland... schreef:
Nou dat doe ik ook af en toe, maar dan nog komt dit soort blablabla niet uit mijn mond.
Ik zou ff het telefoonnummer van z’n dealer vragen, dan heb je echt top spul, klasse A coniferen

2 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”