Glengoyne 15 yo 14cl
Arran sherry cask 14cl
Port Charlotte 10yo 10cl
Springbank 15yo 10cl, nu het nog kan, hier ga ik nimmer nooit een fles van kopen voor deze prijzen
disciple schreef:Samplehaul van deze week
Glengoyne 15 yo 14cl
Arran sherry cask 14cl
Port Charlotte 10yo 10cl
Springbank 15yo 10cl, nu het nog kan, hier ga ik nimmer nooit een fles van kopen voor deze prijzen
Wahlee schreef:
Wat is tegenwoordig een fatsoenlijke prijs voor Springbank (10, 15, 12cs)?
Wij hebben in september een springbank tasting, waar we na afloop een fles kunnen aanschaffen, maar ik heb dus geen idee wat een normale prijs is.

Een beetje afhankelijk van de slijter/leverancier.Wahlee schreef:...Wat is tegenwoordig een fatsoenlijke prijs voor Springbank (10, 15, 12cs)?
Wij hebben in september een springbank tasting, waar we na afloop een fles kunnen aanschaffen, maar ik heb dus geen idee wat een normale prijs is.
Of je hen als maatstaf moet nemen?disciple schreef:De 15 is op drankdozijn nu bijna 200 euro,
Wahlee schreef:disciple schreef:Samplehaul van deze week
Glengoyne 15 yo 14cl
Arran sherry cask 14cl
Port Charlotte 10yo 10cl

Mermur schreef:Nog een knaller van een geturfde whisky aan mijn collectie kunnen toevoegen (na eerst een sample geprobeerd te hebben):
Ledaig 2004-2015 LMDW (#900179)
Ik heb nog nooit zo sterk barbecuesaus in een whisky geroken en geproefd.

Mermur schreef:Nog een knaller van een geturfde whisky aan mijn collectie kunnen toevoegen (na eerst een sample geprobeerd te hebben):
Ledaig 2004-2015 LMDW (#900179)
Ik heb nog nooit zo sterk barbecuesaus in een whisky geroken en geproefd.
Perry Veenendaal schreef:Mermur schreef:Ik heb nog nooit zo sterk barbecuesaus in een whisky geroken en geproefd.
Ik hou niet van barbecuesaus in m’n whisky, dus ben blij met je ervaring.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten