Gratis blikje barrel-tea

Dranken op basis van of met een relatie tot Whisky niet zijnde Whisky. Voorbeelden zijn cocktails en likeuren als Drambuie en Irish Mist.
thewhiskymen@
Actief lid
Actief lid

Gratis blikje barrel-tea

Ongelezen berichtdoor thewhiskymen@ » 24 Mar 2023, 09:12

Beste Whiksy forum,

Ik heb al veel aan deze community te danken! En daarom geef ik een blikje barrel-tea gratis weg!

Met een goed product alleen kom je er niet. Ik heb al wat hulp gevonden via dit forum, maar ik zoek meer enthousiastelingen, influencers en afzet kanalen voor barrel-tea. De gene die mij aan de gouden tip helpt stuur ik een blikje barrel-tea op!

Volgende week vrijdag maak ik winnaar bekend!
1 x

thewhiskymen@
Actief lid
Actief lid

Re: Gratis blikje barrel-tea

Ongelezen berichtdoor thewhiskymen@ » 24 Mar 2023, 09:49

Bijlagen
Blikje_Glas_Snippers_Rook_Zwart_Lage resolutie.jpg
Blikje_Glas_Snippers_Rook_Zwart_Lage resolutie.jpg (195.02 KiB) 4699 keer bekeken
0 x

Casketje
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Casketje » 24 Mar 2023, 12:53

Toegegeven, ik heb het verhaal niet gevolgd, maar volgens wat je hier schrijft heb je hier al heel wat gratis (marketing) advies gekregen van medeleden, en vraag je hier nu nog meer gratis hulp (welja, 1 "gelukkige" krijgt zo'n blik) en kom je ondertussen nog je website en e-mail spammen?

Ik denk nu niet dat dat de bedoeling is van het forum. :Scratch
6 x

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 25 Mar 2023, 00:53

Casketje schreef:Toegegeven, ik heb het verhaal niet gevolgd, maar volgens wat je hier schrijft heb je hier al heel wat gratis (marketing) advies gekregen van medeleden, en vraag je hier nu nog meer gratis hulp (welja, 1 "gelukkige" krijgt zo'n blik) en kom je ondertussen nog je website en e-mail spammen?

Amen. Ik zou eerder denken aan alle hulp een gratis versie van je eindproduct te sturen… we hebben wel mogen helpen opweg naar succes maar niet mogen proeven van het uiteindelijke succes? Das een beetje een zwaktebod ;)
2 x
Afbeelding

thewhiskymen@
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor thewhiskymen@ » 25 Mar 2023, 10:31

Ik ben een beetje in mijn enthousiaste doorgeslagen ben ik bang... Mijn excuses, ik ben enorm dankbaar voor alle hulp die ik hier heb gekregen.
Een blikje opsturen zal iets te ver in de papieren lopen, maar van de vier smaken een zakje, (in een envelop) zie ik wel zitten.
1 x

Nikola
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Nikola » 25 Mar 2023, 13:25

thewhiskymen@ schreef:Ik ben een beetje in mijn enthousiaste doorgeslagen ben ik bang... Mijn excuses, ik ben enorm dankbaar voor alle hulp die ik hier heb gekregen.
Een blikje opsturen zal iets te ver in de papieren lopen, maar van de vier smaken een zakje, (in een envelop) zie ik wel zitten.

Daar ben ik erg benieuwd naar.
Wie weet dat ik het in de toekomst aanbied aan mijn klanten. :hoedaf
1 x

thewhiskymen@
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor thewhiskymen@ » 25 Mar 2023, 14:49

Stuur even een bericht naar info@barrel-tea.com met je adres gegevens. En ik zal de vier smaken opsturen :duimop
2 x

thewhiskymen@
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor thewhiskymen@ » 26 Mar 2023, 18:23

Casketje schreef:Toegegeven, ik heb het verhaal niet gevolgd, maar volgens wat je hier schrijft heb je hier al heel wat gratis (marketing) advies gekregen van medeleden, en vraag je hier nu nog meer gratis hulp (welja, 1 "gelukkige" krijgt zo'n blik) en kom je ondertussen nog je website en e-mail spammen?

@Casketje was erg duidelijk, maar heeft wel gelijk! Nogmaals excuses voor het doorslaan en mijn enthousiasme... Ik heb pas één aanmelding ontvangen, dus stuur me gerust een e-mail! Zonder jullie was het er niet geweest.
0 x

MaltMuppet
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MaltMuppet » 29 Mar 2023, 20:54

Bedankt Henri voor de zakjes. Heel leuk om nu het definitieve product te kunnen proeven.

Eerste indruk, de zakjes stralen luxe uit. Zojuist de rum barrel tea gemaakt. Bij het openen van het zakje komt de rum geur je al tegemoet. Waar bij de eerdere proefzakjes het hout overheerste en je nog moest zoeken naar de geur/smaak van de spirit die in het vat had gezeten, blijft het door de afgesloten zakjes nu goed behouden. In de thee heb je duidelijk de rum geur en smaak, erg lekker moet ik zeggen. Zelfs mn vrouw vond het zeer smakelijk.

Kortom flink verbeterd tov de eerdere proefzakjes. Ben nu al benieuwd naar de andere 3 :goedgedaan
1 x
The answer may not lie at the bottom of a glass of whisky. But you should at least check!

Afbeelding

fjharms
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor fjharms » 30 Mar 2023, 20:31

Helemaal eens met MaltMuppet!
Inderdaad, een zeer luxe uitstraling van de zakjes, en tot dusverre een aangename ervaring met de Rum variant.
Wat in de testfase het meest opviel was dat de smaken snel achteruit gingen als je de zakjes langer bewaarde. Ik neem aan dat je deze verpakking hebt gekozen om dat smaakverlies zoveel mogelijk tegen te gaan?
0 x
Afbeelding

thewhiskymen@
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor thewhiskymen@ » 30 Mar 2023, 21:13

Ik heb erg veel aan het onderzoek gehad! Zo is het bezinksel verholpen en zijn zitten de zakjes inderdaad in luchtdichte zakjes! Zo blijven de zakjes jaren goed, net als de whisky's :duimop

Goed om te horen dat de smaak goed is! Bij de volgende oplage zit ik eraan te denken iets meer gram in de zakjes te doen om de kleur en smaak nog iets intenser te maken.
2 x

Terug naar “Whisky gerelateerde dranken inclusief cocktails”