Weer terug
Weer terug
Goedenmorgen,
Gisterenavond weer attent gemaakt op dit forum, was al een poosje lid maar in de vergetelheid geraakt hier. Was het ook niet altijd eens met sommige dingen. Ik ga toch weer wat regelmatiger rondkijken op het forum.
Groeten,
Dirk
Gisterenavond weer attent gemaakt op dit forum, was al een poosje lid maar in de vergetelheid geraakt hier. Was het ook niet altijd eens met sommige dingen. Ik ga toch weer wat regelmatiger rondkijken op het forum.
Groeten,
Dirk
4 x
-
Kikkerneve
- Top bijdrager

- Fat Bastard!
- Forum goeroe

- Reichenbach
- Moderator

Re: Weer terug
Welkom (terug) Dirk.
Mocht je het weer niet eens zijn, troost je met de gedachte dat anderen dat ook wel eens hebben, maar de whisky ons hier verenigt.
Groet, Richard
Mocht je het weer niet eens zijn, troost je met de gedachte dat anderen dat ook wel eens hebben, maar de whisky ons hier verenigt.
Groet, Richard
1 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

[url][/url]
Welkom terug! Maar bij het lezen van je bericht ben ik ook meteen nieuwsgierig waar je het dan niet mee eens was. Het zou hier overigens een saaie boel zijn als iedereen het altijd 100% met elkaar eens zou zijn.
Dirk schreef:Goedenmorgen,
.. Was het ook niet altijd eens met sommige dingen. Ik ga toch weer wat regelmatiger rondkijken op het forum.
Groeten,
Dirk
Welkom terug! Maar bij het lezen van je bericht ben ik ook meteen nieuwsgierig waar je het dan niet mee eens was. Het zou hier overigens een saaie boel zijn als iedereen het altijd 100% met elkaar eens zou zijn.
1 x
- Thewowbar1986
- Top bijdrager

Welkom…wederom een comeback. Inderdaad, meningen verschillen…zolang we ze beleefd en correct aanbrengen kan dat wel, en zoals al gezegd…uiteindelijk is alles te bespreken en bij te leggen met een dram!

1 x
‘’Always carry a flagon of whisky in case of snakebites, furthermore always cary a small snake.’’
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
Bedankt voor alle reacties, in 2009 was ik nog net iets opstandiger dan nu. Ik denk soms wat meer na voor ik mijn kont in de krib gooi. Lukt niet altijd maar ik kan erg slecht tegen onrecht.
3 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”