Whisky Festival Noord Nederland, 26/28 mrt 2010, Groningen
- laddie teun
- Top bijdrager

Re: Whisky Festival Noord Nederland, 26/28 mrt 2010, Groningen
Groningen is zeker een zeer gezellig weekend. en ik zeg met nadruk weekend. Want het festival zelf is al erg leuk. Te leuk voor slechts een sessie. Maar na het festival is het ook nog eens erg gezellig altijd!
0 x
Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen: http://www.thetravelclub.nl/teunvanwel
Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com
Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com
- Jock
- (Whisky)Professional

Coat schreef:Sprongetje uit Even voorstellen.
Hoi Piet,
Ik kan een tipje van de sluier oplichten t.a.v. eventueel overnachten tijdens het festival. Wij komen daar binnenkort uitgebreid op terug op onze site. Het Martini Hotel heeft ook een hostel. € 25,00 per nacht. Wij hebben als organisatie hebben een claim op het Martinihotel voor de vrijdag en zaterdag. Er zitten in het hotel de organisatie, de standhouders, onze gasten en dan blijven er een 30-tal kamers over voor bezoekers van het festival. Daarnaast zijn een klein 50 bedden nog beschikbaar in het hostel. Let op onze site, zeer binnenkort!!!!!!!!!!!!!!!!
Coat
ps. moet zo laat niet reageren....
Kijk. Dit zijn de berichten
0 x
Met de taxi naar huis kost me meer.
0 x
Hoi,
De informatie over overnachten in het Martinihotel staat inmiddels op de site http://www.wfnn.nl
groet, Coat
De informatie over overnachten in het Martinihotel staat inmiddels op de site http://www.wfnn.nl
groet, Coat
0 x
Ik ga zeker......en de chauffeur voor de terugweg is al geregeld 

0 x
ik verwacht dat dit jaar een mooi lustrum jaar wordt en iedereen gewoon 2 dagen nodig heeft om alles te zien,proeven en beleven!
0 x
Alias KJ
EENMALIGE WAARSCHUWING
Degenen die het festival al eerder bezochten weten dat de capaciteit van de Der Aa-kerk kleiner is dan van de kerk in Leiden. Eén van de sessies loopt in de voorverkoop al helemaal vol. Vorig jaar hebben wij twee sessies voortijdig gesloten. Als je naar ons festival wilt komen en je hebt een specifiek dagdeel voor ogen bestel je kaart(en) dan op tijd om teleurstelling te voorkomen.
groet, Coat
Degenen die het festival al eerder bezochten weten dat de capaciteit van de Der Aa-kerk kleiner is dan van de kerk in Leiden. Eén van de sessies loopt in de voorverkoop al helemaal vol. Vorig jaar hebben wij twee sessies voortijdig gesloten. Als je naar ons festival wilt komen en je hebt een specifiek dagdeel voor ogen bestel je kaart(en) dan op tijd om teleurstelling te voorkomen.
groet, Coat
0 x
- Jock
- (Whisky)Professional

Ik heb net een plaats voor de vrijdagavaond sessie geboekt en een kamer gereserveerd in het Martinihotel voor 1 nacht. Ik was liever de hele weekend geweest maar heb op zaterdag 27ste een eigen proeverij bij een bedrijf in Apeldoorn. Hopelijk zie ik een aantal van jullie in Groningen op vrijdag de 26ste dan. Heerlijk dat ik niet met de trein oid hoef en kan ik een beetje doorzakken. Ik word steeds handiger met de handycam dus zal ik ook daar een impressie online zetten
Jock
Jock
0 x
Hoi,
Er staat op de WFNN-site de eerste informatie over de masterclasses tijdens ons festival. Een breed assortiment, voor beginners en gevorderden. Dus voor elk wat wils.
groet, Coat
Er staat op de WFNN-site de eerste informatie over de masterclasses tijdens ons festival. Een breed assortiment, voor beginners en gevorderden. Dus voor elk wat wils.
groet, Coat
0 x
Het volledige schema van de masterclasses/whiskywandelingen staat sinds vanmorgen op de site. Een heel gevarieerd programma en ik ben heel gelukkig te kunnen melden dat de aanvragen binnenlopen!
groet, Coat
groet, Coat
0 x
- macoffringa
- Whiskyschrijver

Gefeliciteerd Coat,
Echt een programma het eerste lustrum waardig!
Maar wie is die meneer O. die de Laphroaig Master classes doet?

Echt een programma het eerste lustrum waardig!
Maar wie is die meneer O. die de Laphroaig Master classes doet?
0 x
Haha Hans,
maar alle gekheid op een stokje. Als je van Islay-whisky's houdt en van Laphroaig in het bijzonder dan is deze masterclass absoluut een aanrader en ik meen te weten dat er heel veel van die liefhebbers zijn en ik moet bekennen, ook in mijn kast staat The legend of Laphroaig prominent te pronken.
En ik ben blij dat je vindt dat we een lustrum-waardig programma hebben. Voor mij is het ontbreken van Dave Broom, die heel graag had willen komen maar helaas niet kon, een teleurstelling. Maar hij komt zeker nog eens naar Groningen en als je zoveel prominenten wel hebt, ach dan moeten we niet zeuren toch?
Coat
maar alle gekheid op een stokje. Als je van Islay-whisky's houdt en van Laphroaig in het bijzonder dan is deze masterclass absoluut een aanrader en ik meen te weten dat er heel veel van die liefhebbers zijn en ik moet bekennen, ook in mijn kast staat The legend of Laphroaig prominent te pronken.
En ik ben blij dat je vindt dat we een lustrum-waardig programma hebben. Voor mij is het ontbreken van Dave Broom, die heel graag had willen komen maar helaas niet kon, een teleurstelling. Maar hij komt zeker nog eens naar Groningen en als je zoveel prominenten wel hebt, ach dan moeten we niet zeuren toch?
Coat
0 x
Ai, dat gaat niet goed.
Ik weet niet of er aan de website http://www.wfnn.nl/ gewerkt wordt maar hier werkt het niet of niet best.
Met Firefox, Chrome en Safari is het middendeel (content) véél te breed waardoor je ook horizontaal moet browsen. MS Explorer geeft een foutbericht " De webpagina kan niet worden weergegeven " en lege pagina.
Ik weet niet of er aan de website http://www.wfnn.nl/ gewerkt wordt maar hier werkt het niet of niet best.
Met Firefox, Chrome en Safari is het middendeel (content) véél te breed waardoor je ook horizontaal moet browsen. MS Explorer geeft een foutbericht " De webpagina kan niet worden weergegeven " en lege pagina.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
KSB66 schreef:Hier doet ie het gewoon.
Klopt, hier nu ook. Binnen 5 minuten ná mijn bericht was het in orde

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”