*VOL!!* HWF Thuisfestival editie 9! 04-02-2023
Hint hint

Cask1988 schreef:Ik heb ook een domme vraag: waarom loopt de inschrijving voor het Thuisfestival nummero 9 zo stroef?
Hint hint

JoachimV10 schreef:Cask1988 schreef:Ik heb ook een domme vraag: waarom loopt de inschrijving voor het Thuisfestival nummero 9 zo stroef?
Hint hint
Je bent er ééntje vergeten op te schrijven..
hint hint

Maar toch is het dat blijkbaar toch niet helemaal.Herre schreef:...Ik dacht altijd dat het minimaal die leeftijd moet hebben. Maar als je de regels zo leest lijkt het inderdaad duidelijk.
Reichenbach schreef:Maar toch is het dat blijkbaar toch niet helemaal.Herre schreef:...Ik dacht altijd dat het minimaal die leeftijd moet hebben. Maar als je de regels zo leest lijkt het inderdaad duidelijk.
Glendronach 15 en 18 waren op een gegeven moment toch ook ouder dan de leeftijd op het etiket? Of zouden ze toch 15 of 18 jarig spul in de batch mengen om aan de leeftijdsaanduiding te voldoen?

Reichenbach schreef:Maar toch is het dat blijkbaar toch niet helemaal.Herre schreef:...Ik dacht altijd dat het minimaal die leeftijd moet hebben. Maar als je de regels zo leest lijkt het inderdaad duidelijk.
Glendronach 15 en 18 waren op een gegeven moment toch ook ouder dan de leeftijd op het etiket? Of zouden ze toch 15 of 18 jarig spul in de batch mengen om aan de leeftijdsaanduiding te voldoen?
Herre schreef:Reichenbach schreef:Maar toch is het dat blijkbaar toch niet helemaal.Herre schreef:...Ik dacht altijd dat het minimaal die leeftijd moet hebben. Maar als je de regels zo leest lijkt het inderdaad duidelijk.
Dat was bij GD niet mogelijk omdat ze geen 15 jarig kondrn hebben (door de stil legging. Daar was het dus toch minimum leeftijd, maar als je de regels leest staat daar nergens minimum inn, maar gewoon leeftijd van.
Ik vermoed dat ouder wordt toegestaan. Er wordt bij labeling toch niet altijd volledig aan de regels voldaan. Maar ga dat maar eens handhaven met zoveel nieuwe bottlingen elke week.

Cask1988 schreef:Ik heb ook een domme vraag: waarom loopt de inschrijving voor het Thuisfestival nummero 9 zo stroef?
Hint hint
Fat Bastard! schreef:
Omdat iedereen gewend is om op zondagavond in te schrijven? Maar loopt nu toch wel weer vol zie ik.
Volgende keer zal ik de vertrouwde zondag wel weer pakken 

Hint hint
/ Mijn Website met mijn Distillery Visits

edwinedje schreef:Wil nog wel even meegeven dat het HWF-TF bij mij de voorkeur geniet boven het meer vrijblijvende HWF-VBT.

Therefore the stillman must be watchful. Distilleries that don't have the time for watching the boiling put soap into the wash, which destroys the surface tension of the wash and prevents it from boiling over.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten