Fat Bastard! schreef:
Hoe is het met je teentjes jonguh! Nogal blauw?
Ik heb niemand als kneus bestempeld geloof ik?
Jij schrijft volgens mij in je reactie dat dit een open discussie is, en het is een open forum. Maar het moet wel binnen JOUW kadertje vallen begrijp ik?
Ik laat het screenen van fout of verkeerde reacties graag over aan de MODS.
Mijn teentjes zijn nog altijd goed doorbloed gelukkig. Waar het mij om gaat is dat je niet eens de moeite neemt om alleen de vraag te stellen. Er was totaal geen rede tot zo’n uitspatting die gebouwd is op louter verkeerde aannames. Daar was de sfeer in de discussie geheel niet naar en bovendien had ik gehoopt dat je mij beter kende dan dit.
Het heeft helemaal niks te maken met ‘mijn’ kaders. Als je echt oprecht wilt weten hoe iemand iets bedoeld, vraag dat dan en láát het daar dan even bij. Had een heleboel gezeur kunnen voorkomen.
Fat Bastard! schreef:Enne:
Heb ik het belerende toontje niet goed ingeschat, mea culpa!
Ga niet eerst ‘vragen’, daarna gelijk al je gal eruit gooien omdat je helemaal niet geïnteresseerd bent in het antwoord op je vraag, of geen zin hebt om daar op te wachten. Daardoor een totaal onnodige negatiever sfeer in een tot dan toe leuke discussie creëren, om op het eind weer te zeggen ‘als ik het verkeerd opgevat heb, nou sorry dan’. En dan de toegift, gelijk nog maar even insinueren dat Edwin zichzelf aangesproken gaat voelen dus die vast even tackelen voordat daar ook nog reactie op komt.