Springbank, Longrow en Hazelburn expressies

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
fjharms
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: Springbank, Longrow en Hazelburn expressies

Ongelezen berichtdoor fjharms » 13 Okt 2022, 11:06

Roland... schreef:
WhiteMonkey schreef:Enige compassie is toch wel gewenst hoor :D ..... Maar bij een zwangerschap moet je toch al best veel geneugten van het leven opgeven (denk aan sushi en biefstuk) en daaarnaast kun je pech hebben dat andere geneugten je niet meer smaken (in mijn geval koffie en chocolade :? )......

Dat is toch maar ‘n week of 40?! Ik mag ook alles niet, wat ‘n zwangere vrouw ook niet eten mag, ivm een dubbele long transplantatie (2012). Maar mijn vriendin en dochter “mogen” eten wat ze willen, nog nooit over nagedacht eigenlijk…

Ik ben geen ervaringsdeskundige, maar mij dunkt dat de tijd dat er borstvoeding gegeven wordt, hierbij opgeteld moet worden.
2 x
Afbeelding

Roland...
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Roland... » 13 Okt 2022, 11:29

Borstvoeding is ‘n keuze… Bij borstvoeding mag ‘n biefstukje en sushi na de bevalling al weer wel geconsumeerd worden. Wat denk ik ‘n klein feestje is, als je ‘t 9 maanden gemist hebt :smullen
0 x
Afbeelding

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 13 Okt 2022, 11:59

Heerlijk dit! Wordt al tig berichtjes niet geklaagd over het eigenlijke topic maar over zwangerschappen, baby's, kinderen en dergelijke. :hoera
2 x
Afbeelding

HammerHead
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor HammerHead » 13 Okt 2022, 12:24

Fat Bastard! schreef:Heerlijk dit! Wordt al tig berichtjes niet geklaagd over het eigenlijke topic maar over zwangerschappen, baby's, kinderen en dergelijke. :hoera

Nou vooruit dan maar: https://drankdozijn.nl/artikel/fles-spr ... -malt-70cl :lol:

Flipperdeflip, dat is 6x over de kop of zoiets? En ondertussen maar brullen dat je zo goedkoop bent:
Wij leveren u de heerlijke wijnen, unieke whisky's, lekkerste likeuren of rums, direct van de fabrikant of importeur zonder kostbare op- en overslag.
Door middel van deze efficiënte formule kunnen wij jouw favoriete drankje dan ook tegen een lage prijs leveren. Hierdoor is ons prijspeil stukken goedkoper dan conventionele slijters.

Droeftoeters! Zelfs met hun flipperprijzen zitten ze nog ruim boven het gemiddelde.
4 x

efde
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor efde » 13 Okt 2022, 15:32

Het aan pesterijen grenzend sarcasme, door enkelen getrokken en door meerdere gevolgd, wordt blijkbaar door de admins van dit forum toegestaan. Algemene bemerking.
0 x

Wouterk
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Wouterk » 13 Okt 2022, 15:38

efde schreef:Het aan pesterijen grenzend sarcasme, door enkelen getrokken en door meerdere gevolgd, wordt blijkbaar door de admins van dit forum toegestaan. Algemene bemerking.

Dank voor jouw waardevolle toevoeging. Bovengemiddeld. Klasse. En nu weer in topic nondejus
1 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)

MisterMonkeyDonkey
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor MisterMonkeyDonkey » 13 Okt 2022, 18:02

Om even terug te komen op het zwangeren. Volgens mij bedoelt hij dat hij door de zwangerschap van z'n vrouw even het whisky wereldje niet gevolgd heeft en nu verbaasd is door de prijzen.

Daar kan ik persoonlijk ook wel inkomen...

Edit: ik bedoel dus wel drinken niet volgen, zo heb ik het zelf ook een beetje ervaren. Veeeeeeel drinken en weinig volgen :sst
Laatst gewijzigd door MisterMonkeyDonkey op 13 Okt 2022, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
2 x

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 13 Okt 2022, 18:52

efde schreef:Het aan pesterijen grenzend sarcasme, door enkelen getrokken en door meerdere gevolgd, wordt blijkbaar door de admins van dit forum toegestaan. Algemene bemerking.

Lees het met een knipoog ;) doen de admins ook. Gewoon lekker dollen en het leven niet te serieus nemen. We vallen heus niemand lomp af omdat ie solidair doet. Een fles die nog even dicht blijft om wat voor rede dan ook, big deal. We reageren erop met een dikke vette knipoog, lachen erom en gaan weer verder met het leuke leven :bigsmile
4 x
Afbeelding

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 13 Okt 2022, 18:57

Fat Bastard! schreef:Heerlijk dit! Wordt al tig berichtjes niet geklaagd over het eigenlijke topic maar over zwangerschappen, baby's, kinderen en dergelijke. :hoera

Ja…Eigenlijk is het off topic hè… :offtopic Ik bedoel, dit soort gezemel hoort thuis op, juist… Edradour expressies of Isle of Jura expressies
Daar gaat het meestal ook over babykots enzo :bigsmile Belachelijk dat er geen mod ingrijpt om dit zooitje ongeregeld weer even terug on topic te brengen en zekere informatiestromen te scheiden :Protest
6 x
Afbeelding

AndyDelft
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor AndyDelft » 07 Nov 2022, 12:41

Net aangekondigd via de Springbank Society; deze Springbank PX, maar ook Longrow Red en Longrow 21
Komt (gelukkig!) ook een ballot voor de PX, want zal al snel (of helemaal) niet tegen redelijke prijs te krijgen zijn ben ik bang.

Springbank PX.PNG
Springbank PX.PNG (299.59 KiB) 1068 keer bekeken
0 x
Andy
Afbeelding

cor0566
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor cor0566 » 07 Nov 2022, 13:06

Die PX lijkt me wel iets.
0 x

Sander79
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Sander79 » 07 Nov 2022, 13:36

AndyDelft schreef:Net aangekondigd via de Springbank Society; deze Springbank PX, maar ook Longrow Red en Longrow 21
Komt (gelukkig!) ook een ballot voor de PX, want zal al snel (of helemaal) niet tegen redelijke prijs te krijgen zijn ben ik bang.

Springbank PX.PNG

Handig voor de niet Society members ;)
0 x

Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 07 Nov 2022, 15:22

Dat heeft een tijd moeten duren... :|
0 x

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 07 Nov 2022, 18:52

AndyDelft schreef:Net aangekondigd via de Springbank Society; deze Springbank PX, maar ook Longrow Red en Longrow 21

Springbank PX.PNG

Maar… moeten we nu blij en dankbaar zijn met een ballot voor een fles die dan alsnog veel te duur gaat zijn? :Scratch Het is toch wel weer een dieptepuntje hoor…
2 x
Afbeelding

Paulini
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Paulini » 07 Nov 2022, 21:53

:Tongue Ze kijken de kunst af bij macallan. Nog even en ze brengen een nas range uit :Tongue
1 x

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”