<MOD knip>
als je wilt verkopen dan graag in het daarvoor bestemde topic
Cheers!
Febiunz schreef:Een korte vraag. Ik heb nog twee Bunna's die eventueel van eigenaar mogen wisselen, maar voordat ik ze in het aanbod stukje ga plaatsen hier maar even de quick poll of dat uberhaupt zin heeft. Ik ben de laatste tijd niet zo'n frequente bezoeker op het forum dus als ik hier de plank mis sla dan verneem ik dat ook graag
<MOD knip>
Cheers!

Febiunz schreef:Een korte vraag. Ik heb nog twee Bunna's die eventueel van eigenaar mogen wisselen, maar voordat ik ze in het aanbod stukje ga plaatsen hier maar even de quick poll of dat uberhaupt zin heeft. Ik ben de laatste tijd niet zo'n frequente bezoeker op het forum dus als ik hier de plank mis sla dan verneem ik dat ook graag
Cheers!

Febiunz schreef:....... Zeker gezien het laatste bericht over Bunna in dit topic meer dan een jaar oud was, en ik dacht misschien helpt het.....

Febiunz schreef:Het lijkt er op dat ik toch de plank heb mis geslagen. Jammer. Door alle regels en richtlijnen heb ik de bomen even niet meer gezien. Maar goed...zal wel aan mij liggen. Ik dacht deze vraag kan geen kwaad. Zeker gezien het laatste bericht over Bunna in dit topic meer dan een jaar oud was, en ik dacht misschien helpt het ook om over de expressies die ik genoemd heb te kletsen...Mea culpa!
Febiunz schreef:en ik dacht misschien helpt het ook om over de expressies die ik genoemd heb te kletsen...

Febiunz schreef:Jemig...Ik laat de verdediging en uitleg maar rusten. Gelukkig zit er ook wat positieve feedback tussen.
In ieder geval is de Moine Oloroso een enorm beest zeg! Ik ben groot fan van Bunna en vooral van sherry whisky's. PX, Oloroso, Amontilado, ik vind het allemaal wel fijn. De 1 net iets meer druiven, de ander net wat meer noten. Deze Bunna is echt een droge bijna zure oloroso druif, met hints van leer en olie en natuurlijk turf en rook en as en vuur. We hebben veel whisky's onder de neus gehad, en een aantal hebben bij ons een bijnaam. Zo ook deze Bunna...
Stel jezelf een mooi groen grasland voor, ligt glooiend, met wat kleinere boompjes...zoiets als je wel vaker ziet en kan voorstellen vanuit Schotland. Het is ochtend, zeer vroeg nog, en een beetje in de verte zie je een kleine schuur, of stal. Terwijl je dichterbij komt wordt het ook wat mistig nog, vochtige lucht. Je schuift de deur open en ziet een wat kleinere Schotse man staan. Aanweerzijden kleinere hokken voor dieren, paarden of schapen ofzo. Overal hooi, voer, stof en andere oude rommel tussen het hooi. Er hangen zadels over de randen van de hokken. De meneer is deze net aan het insmeren met een nieuwe laag beschermend vet, uit zo'n grote donkere pot, met zijn blote handen...De Stalmeester...
Hebben jullie ervaringen met deze Bunna?
Wouterk schreef:Febiunz schreef:Hebben jullie ervaringen met deze Bunna?
Beide maar ik kan je vertellen dat ze bij lange na niet je VP waard zijn.
Febiunz schreef:en een aantal hebben bij ons een bijnaam. Zo ook deze Bunna...
Stel jezelf een mooi groen grasland voor, ligt glooiend, met wat kleinere boompjes...zoiets als je wel vaker ziet en kan voorstellen vanuit Schotland. Het is ochtend, zeer vroeg nog, en een beetje in de verte zie je een kleine schuur, of stal. Terwijl je dichterbij komt wordt het ook wat mistig nog, vochtige lucht. Je schuift de deur open en ziet een wat kleinere Schotse man staan. Aanweerzijden kleinere hokken voor dieren, paarden of schapen ofzo. Overal hooi, voer, stof en andere oude rommel tussen het hooi. Er hangen zadels over de randen van de hokken. De meneer is deze net aan het insmeren met een nieuwe laag beschermend vet, uit zo'n grote donkere pot, met zijn blote handen...De Stalmeester...
een ronduit geniale poëtische omschrijving van je Bunna. Je zit helemaal niet zo ver af van een flyer dus. Nog wat plaatjes erbij en voila 
Febiunz schreef:Wouterk schreef:Febiunz schreef:Hebben jullie ervaringen met deze Bunna?
En wat zijn je ervaringen dan? Ik ga er toch vanuit dat je positief bent?
Wouterk schreef:Febiunz schreef:Wouterk schreef:
En wat zijn je ervaringen dan? Ik ga er toch vanuit dat je positief bent?
Ohh jawel, de Moine oloroso was prima binnen te houden voor nog geen 7 tientjesjammer dat beider flessen leeg zijn !
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten