Lekker voor de winter

HammerHead schreef:...En vroeger kennelijk nooit op een stuiver gesabbeld...? Aanrader!
FatParents! schreef:Oh jee.. Dreetje is weer overstuur.. stort die grote mond maar weer vol met kleingeld..
Die jongen kost ons op deze manier ons pensioen![]()
Jimbeau schreef:FatParents! schreef:Oh jee.. Dreetje is weer overstuur.. stort die grote mond maar weer vol met kleingeld..

Jimbeau schreef:FatParents! schreef:Oh jee.. Dreetje is weer overstuur.. stort die grote mond maar weer vol met kleingeld..

Casketje schreef:Deze week in Lyon voor het werk, gisterenavond een Weller 12 in het wild tegengekomen - €69 later gaat 'ie mee richting België.

Daan schreef:Tot mijn verbazing gewonnen op een veiling:
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/3546/miltonduff-1996-gm
Ik zeg tot mijn verbazing omdat, en dat is me meer opgevallen de laatste tijd (bijvoorbeeld ook bij de Glengoyne Teapot Dram), er niet langer de hoofdprijs geboden lijkt te worden op flessen/bottelingen die niet perse interessant zijn voor verzamelaars.
Daardoor heb ik voor mijn gevoel als liefhebber/drinker vaker kans een fles te winnen voor een wat normaler bedrag.
Ik lees altijd even wat reviews en kijk altijd even naar de score op WB voor ik besluit of ik wel of niet meebied op iets.
Ik heb zelden zó'n enorm verschil gezien. "Slechts" 85,5 punt op WB, maar van degenen die de moeite hebben genomen wel een review te schrijven waren er wat behoorlijk enthousiast. Dat heeft me in dit geval over de streep getrokken. Hopelijk krijg ik daar geen spijt van

Thewowbar1986 schreef:Ik heb nog een oude Dronach 12 onderweg….lekker spul, en het was voor een appel en een ei. (Jammer genoeg niet letterlijk, maar toch)![]()
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... 2-year-old

:Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten