Cask1988 schreef:Gents. Ik had nog een kleine hoop dat m’n holtes en tochtgaten op tijd hersteld zouden zijn voor vanavond maar helaas is dat niet het geval. Alex zal de hosting verzorgen
Beterschap !
Moderator: Cask1988
Cask1988 schreef:Gents. Ik had nog een kleine hoop dat m’n holtes en tochtgaten op tijd hersteld zouden zijn voor vanavond maar helaas is dat niet het geval. Alex zal de hosting verzorgen
Cask1988 schreef:Gents. Ik had nog een kleine hoop dat m’n holtes en tochtgaten op tijd hersteld zouden zijn voor vanavond maar helaas is dat niet het geval. Alex zal de hosting verzorgen

andre8x8 schreef:
Ik zie wel hoelang ik het vol houd en of de whisky’s mij nog smaken.



Cask1988 schreef:Gents. Ik had nog een kleine hoop dat m’n holtes en tochtgaten op tijd hersteld zouden zijn voor vanavond maar helaas is dat niet het geval. Alex zal de hosting verzorgen

Mermur schreef:Ik moet helaas ook verstek laten gaan: ik heb ergens een griepvirus opgelopen. Ik heb even aangekeken of ik me in de loop van de dag beter zou gaan voelen, maar dat is niet zo. Veel plezier en ik lees later wel terug wat jullie van mijn inbreng vonden.
defeatless schreef:Hoi Rob, We hadden jouw sample als eerste in de line-up staan. En we waren vooral benieuwd naar het verhaal achter deze fles. Er is relatief weinig bekend over deze fles (zelfs de leeftijd niet).


/ Mijn Website met mijn Distillery Visits
Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten