Wahlee schreef:
Is deze niet meer gewoon bij de distillery te koop?
Ik heb voorgaande edities bij verschillende UK retailers online zien staan in het verleden.
Als ik het me goed herinner 1,5 á 2 jaar geleden voor rond de £100.

Wahlee schreef:
Is deze niet meer gewoon bij de distillery te koop?
Reichenbach schreef:Wen er maar vast aan. De ruimte die de meesten van ons hebben om aan de whiskyhobby te besteden zal voor velen snel afnemen.Daan schreef:Whisky is en blijft toch een luxeproduct (nouja, de flessen die op dit forum doorgaans gedronken worden sowieso dan).
Dus dat dat een categorie is waar minder aan uitgegeven wordt in onzekere tijden vind ik niet heel raar inderdaad..
Tijdens de coronacrisis was de slijter een essentiële winkel, ik verwacht niet dat dit ook zo zal zijn in de koopkrachtcrisis.
K-AH schreef: -goed verhaal-

Cor
Als je de gasrekening maar kan betalen. Zo niet heb je de whisky om je te verwarmen.cor0566 schreef:Na eerder aangegeven te hebben mijn budget al ruim overschreden te hebben,...
Reichenbach schreef:Als je de gasrekening maar kan betalen. Zo niet heb je de whisky om je te verwarmen.cor0566 schreef:Na eerder aangegeven te hebben mijn budget al ruim overschreden te hebben,...

Daan schreef:Zelf kon ik het niet laten deze fles aan de collectie toe te voegen:
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/127838/dewars-32-year-old
Nu hopen dat de smaak ook enigszins ok is (de Highland Queen 30yo was destijds niet heel bijzonder weet ik nog, dus dit soort 30yo+ blends zijn geen garantie op topkwaliteit helaas).

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten