Gezellig aan de bar...
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Re: Gezellig aan de bar...
Milieu blabla. Dit is weer een geweldig stukje PR BS om achter te verschuilen en de structurele tekorten aan grondstoffen voor verpakkingsmaterialen op deze manier te verromantiseren
Ze hebben hun lesje geleerd. Minder verpakking betekend minder afhankelijk van anderen. Nu nog ff een goed verhaal verzinnen waarom we geen kokers en dozen meer gaan leveren. Nou… Das weer gelukt!
De volgende fase wordt zelfs al aangekondigd: Johnnie Walker uit Petflessen, jawelllll !!!
Investeerders en flippers opgelet: whisky in een glazen fles wordt het nieuwe goudhaantje! Dus ring om en naar de slijter! Alles dat klinkt als glas: kopen! Laat de kassa maar rinkelen!

Bovenstaand is geheel niet cynisch bedoeld
Ze hebben hun lesje geleerd. Minder verpakking betekend minder afhankelijk van anderen. Nu nog ff een goed verhaal verzinnen waarom we geen kokers en dozen meer gaan leveren. Nou… Das weer gelukt!
De volgende fase wordt zelfs al aangekondigd: Johnnie Walker uit Petflessen, jawelllll !!!
Investeerders en flippers opgelet: whisky in een glazen fles wordt het nieuwe goudhaantje! Dus ring om en naar de slijter! Alles dat klinkt als glas: kopen! Laat de kassa maar rinkelen!

3 x
Cask1988 schreef:Milieu blabla. Dit is weer een geweldig stukje PR BS om achter te verschuilen en de structurele tekorten aan grondstoffen voor verpakkingsmaterialen op deze manier te verromantiseren![]()
Investeerders en flippers opgelet: whisky in een glazen fles wordt het nieuwe goudhaantje! Dus ring om en naar de slijter! Alles dat klinkt als glas: kopen! Laat de kassa maar rinkelen!![]()
Inb4 Red Label in een glazen fles de nieuwe springbank wordt
0 x
Cask1988 schreef: .. De volgende fase wordt zelfs al aangekondigd: Johnnie Walker uit Petflessen !
Nu je er over begint
Er mochten toen, daar waar wij hij van vertrok, geen glazen flessen het vliegtuig in.
Dirk
0 x
DvdB schreef:Cask1988 schreef: .. De volgende fase wordt zelfs al aangekondigd: Johnnie Walker uit Petflessen !
Nu je er over begintDeze zijn/waren er al ; een maat heeft een jaar of wat terug een JW Red 1ltr plastic fles meegenomen uit de VS.
Er mochten toen, daar waar wij hij van vertrok, geen glazen flessen het vliegtuig in.
Dirk
Zo heb ik een flea ‘highland red whisky’ uit Egypte meegenomen. Al je ergste nachtmerries in 1 fles. Met stip de slechtste ‘whisky’ die ik ooit had. En lange tijd ook de slechts gerate whisky op heel WB. Tot een paar trollen het ineens goeie scores waard vinden

0 x
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Zo, we kunnen de prijsdiscussie ook voortaan overslaan. Het CBS heeft berekend dat sterke drank/likeuren goedkoper zijn geworden het afgelopen jaar;
https://www.rtlnieuws.nl/economie/artikel/5305249/inflatie-deflatie-goedkoper-condooms-e-readers-autoverzekeringen
De prijs van whisky is natuurlijk meegenomen hierin, moet je eens nagaan dat de rest procentuel nog goedkoper is geworden
https://www.rtlnieuws.nl/economie/artikel/5305249/inflatie-deflatie-goedkoper-condooms-e-readers-autoverzekeringen
De prijs van whisky is natuurlijk meegenomen hierin, moet je eens nagaan dat de rest procentuel nog goedkoper is geworden

3 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
https://www.destentor.nl/zwolle/het-koningskoppel-van-de-whiskywereld-woont-gewoon-in-zwolle-liefde-op-het-eerste-gezicht~a134d7be/?cb=354f2154fa3e0049a5d41bf0f6dd186b&auth_rd=1
"Beste whiskyschrijver van Nederland"
Ben je het hiermee eens Thijs?

"Beste whiskyschrijver van Nederland"
Ben je het hiermee eens Thijs?

3 x
Vandaag begonnen aan een behandeling van mijn neuspoliepen met dupilumab. Volgens de KNO-arts is dit (voor neuspoliepen) nieuwe middel bij 80% van de behandelde patiënten effectief. Het leidt dan niet alleen tot een afname van de verstopping van de holtes, maar ook tot de terugkeer van het reukvermogen. Het zou toch wel erg mooi zijn als ik daardoor niet alleen meer nuances zou gaan proeven, maar er tevens een hele nieuwe dimensie aan mijn beleving van whisky zou worden toegevoegd, namelijk de neus. Ik krijg voorlopig iedere twee weken een injectie en, als het bij mij werkt, zou ik binnen enkele maanden een significante verbetering moeten merken. Duimen ...
15 x
Mermur schreef:Vandaag begonnen aan een behandeling van mijn neuspoliepen met dupilumab. Volgens de KNO-arts is dit (voor neuspoliepen) nieuwe middel bij 80% van de behandelde patiënten effectief. Het leidt dan niet alleen tot een afname van de verstopping van de holtes, maar ook tot de terugkeer van het reukvermogen. Het zou toch wel erg mooi zijn als ik daardoor niet alleen meer nuances zou gaan proeven, maar er tevens een hele nieuwe dimensie aan mijn beleving van whisky zou worden toegevoegd, namelijk de neus. Ik krijg voorlopig iedere twee weken een injectie en, als het bij mij werkt, zou ik binnen enkele maanden een significante verbetering moeten merken. Duimen ...
Wow Heey dat is goed nieuws kerel!!! Ik ga voor je duimen dat de behandeling aanslaat! Er zal een wereld aan whisky voor je open gaan als het effectief blijkt. Niet meer vooral Mortlach en andere uitgesproken beesten maar ook subtielere rijpingen verkennen
1 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Goed nieuws, mooi vooruitzicht! Hoop dat het helemaal aanslaat bij jou 

1 x
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

En opeens bleek whisky helemaal niet lekker te ruiken
Maareh Rob, ik hoop voor je dat het werkt.
Maareh Rob, ik hoop voor je dat het werkt.
1 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
Cor - Vinabc schreef:En opeens bleek whisky helemaal niet lekker te ruiken
Ja, en blijk ik overgevoelig voor zwavel (a la hs305 op WB).

1 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”