Ik zit erover te denken om in de herfstvakantie naar Schotland te gaan om eens het 1 en ander te bezoeken.
Denk dat ik hieruit wel wat leuke bezoekjes kan halen
Fat Bastard! schreef:Die warehouse tour bij Coleburn hebben wij in 2018 gedaan via Michelle maar toen kregen we wel meerdere drams straight from the cask en terug in het kantoor werden ook nog een paar bottelingen open getrokken.

Polleke schreef:Mazzelaar. Dan waren wij blijkbaar niet zo gezellig als jij.

Casketje schreef:Zo......Dus maar eens op de websites van Glen Scotia & Springbank gekeken wat tours betreft en m'n oog viel op deze Barley to Bottle Tour bij Springbank. Heeft iemand hier deze al gedaan, zij het zelf of ervaringen via via?.
pascaldo schreef:Even op youtube naar Whisky Mystery gaan. Phil en Deepa hebben deze tour gedaan. Oa onder Springbank Bottle Blending te vinden.

Reichenbach schreef:Het geld ervoor is uiteindelijk ook maar een getal op de rekening.
dus ik snap de check wel! 

Casketje schreef:Dus maar eens op de websites van Glen Scotia & Springbank gekeken wat tours betreft en m'n oog viel op deze Barley to Bottle Tour bij Springbank. Heeft iemand hier deze al gedaan, zij het zelf of ervaringen via via? Prijs is niet min maar het is een 4.5u durende tour inclusief lunch, warehouse tasting en je krijgt een zelf geblende 70cl fles mee naar huis. Lijkt me in ieder geval zeer leerrijk en als ik dan toch maar 1 whiskydagje ga doen, dan maar meteen goed.

/ Mijn Website met mijn Distillery Visits

Casketje schreef:Dus maar eens op de websites van Glen Scotia & Springbank gekeken wat tours betreft en m'n oog viel op deze Barley to Bottle Tour bij Springbank. Heeft iemand hier deze al gedaan, zij het zelf of ervaringen via via? Prijs is niet min maar het is een 4.5u durende tour inclusief lunch, warehouse tasting en je krijgt een zelf geblende 70cl fles mee naar huis. Lijkt me in ieder geval zeer leerrijk en als ik dan toch maar 1 whiskydagje ga doen, dan maar meteen goed.

Ardking schreef:Casketje schreef:Dus maar eens op de websites van Glen Scotia & Springbank gekeken wat tours betreft en m'n oog viel op deze Barley to Bottle Tour bij Springbank. Heeft iemand hier deze al gedaan, zij het zelf of ervaringen via via? Prijs is niet min maar het is een 4.5u durende tour inclusief lunch, warehouse tasting en je krijgt een zelf geblende 70cl fles mee naar huis. Lijkt me in ieder geval zeer leerrijk en als ik dan toch maar 1 whiskydagje ga doen, dan maar meteen goed.
Wij gaan deze 13 juli doen, laat het je weten!
Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten