Ze hebben er ruim 1118 (hoe dan?!?) op voorraad, benieuwd wanneer ze op zijn

bodevami schreef:En hij is weer terug, Lagavulin 16 bij de Gall voor een acceptabele prijs van €60 euro met je gallkaart.
bodevami schreef:En hij is weer terug, Lagavulin 16 bij de Gall voor een acceptabele prijs van €60 euro met je gallkaart.
.HammerHead schreef:bodevami schreef:En hij is weer terug, Lagavulin 16 bij de Gall voor een acceptabele prijs van €60 euro met je gallkaart.
Pallet of 3, hooguit 4. De schuif je zo ergens een hal in natuurlijk.
Meteen maar even een pallet afnemen dan !

bodevami schreef:HammerHead schreef:bodevami schreef:En hij is weer terug, Lagavulin 16 bij de Gall voor een acceptabele prijs van €60 euro met je gallkaart.
Hahaha nice !Meteen maar even een pallet afnemen dan !
green-hornet schreef:Staat nu max 1 per klant... maar weer een besteld
green-hornet schreef:bodevami schreef:HammerHead schreef:
Hahaha nice !Meteen maar even een pallet afnemen dan !
Staat nu max 1 per klant... maar weer een besteld

Johnson schreef:Ik heb lang gewacht , maar eindelijk is de Knockando 18 yo weer leverbaar bij Drankdozijn voor slechts 45,95 . Dus gelijk 3 besteld.
green-hornet schreef:Johnson schreef:Ik heb lang gewacht , maar eindelijk is de Knockando 18 yo weer leverbaar bij Drankdozijn voor slechts 45,95 . Dus gelijk 3 besteld.
Is hij goed?
Johnson schreef:Ik heb lang gewacht , maar eindelijk is de Knockando 18 yo weer leverbaar bij Drankdozijn voor slechts 45,95 . Dus gelijk 3 besteld.
Ruud W schreef::ScratchJohnson schreef:Ik heb lang gewacht , maar eindelijk is de Knockando 18 yo weer leverbaar bij Drankdozijn voor slechts 45,95 . Dus gelijk 3 besteld.
Toptip. Bedankt.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten