Ik vind het eigenlijk echt dwaas dat een 'expert' even advies gaat geven in de media hoe je het best investeert in whisky. Ik vraag me af wat je er mee wil bereiken als 'expert'/'liefhebber'?
Dat nog meer mensen flesjes gaan kopen om ze opzij te zetten om ze dan met serieuze winst door te verkopen zonder dat ze opengaan?
Zo zag ik ook Bob Minnekeer afgelopen week, op een tv programma op de Belgische televisie, met enige trots vertellen dat hij x aantal winst al heeft gemaakt op verschillende flessen die hij kocht.
Nu zou je toch zelf, als whiskyliefhebber, in de media maar 1 advies geven aan mensen om gewoon die fles te openen en ervan te genieten?












Die zooi is nu z'n geld al niet waard.