Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022 -VOL-
Moderator: Cask1988
- defeatless
- Moderator

- Berichten: 3576
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022
En voor iedereen die weer samples mee wilt laten sturen. Op 29 januari gaan Arthur en ik weer zitten om de boel samen te stellen en dergelijke.
Er kan altijd wel iets in het doosje erbij en zo niet, dan pakken we een grotere doos
.
Er kan altijd wel iets in het doosje erbij en zo niet, dan pakken we een grotere doos
2 x
Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022
Alle deelnemers hebben betaald dus de inschrijvingen zijn definitief. Kan je toch niet? Er staat iemand op de reservelijst te springen dus neem vooral contact met hem op!
2 x
Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022
Ahhh jammer dat ik hier voor te laat bent. Volgende keer doe ik zeker mee
1 x
Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022
CarloB schreef:Ahhh jammer dat ik hier voor te laat bent. Volgende keer doe ik zeker mee
gelukkig valt het dan wel weer mee dat je pas +/- 6 weken te laat bent..

2 x
Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022
CarloB schreef:Ahhh jammer dat ik hier voor te laat bent. Volgende keer doe ik zeker mee
Editie 7 is een kwestie van tijd. Goed in de gaten houden dus
1 x
-
JoachimV10
- Senior

- Berichten: 494
- Lid geworden op: 13 Okt 2020, 10:03
- Locatie: België
Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022
Nog steeds geen afvaller? 
Er zal wel iemand positief testen zeker dan?
Er zal wel iemand positief testen zeker dan?
0 x
Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022
Nee maar het duurt nog ff hè
tenzij mensen een glazen bol hebben en nu al weten dat ze over een ruime maand positief getest zijn 

1 x
- defeatless
- Moderator

- Berichten: 3576
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022
Als er nog samples mee moeten, laat het dan zsm weten, volgende week zaterdag gaan Arthur en ik alles inpakken en verzenden!
2 x
Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022
De pakketten zijn weer onderweg mensen


16 x
Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022
Geen foto van whisky en sigaren dit keer?
0 x
Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022
Freezeroz schreef:Geen foto van whisky en sigaren dit keer?
Oh jazeker wel!

- Bijlagen
-
- 8FFDECA9-F492-464E-B8F9-6AFA599EDF2E.jpeg (169.81 KiB) 1145 keer bekeken
10 x
- Raymond CS
- Senior

- Berichten: 428
- Lid geworden op: 09 Jan 2021, 17:24
- Locatie: Spijkenisse
Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022
Top mannen. Bedankt voor al het werk.


0 x
Sta altijd open voor mooie aanbiedingen. Stuur gerust een pb.
Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten





