Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
Is MyGermany net zoiets als Huifkar?
0 x
Als je de huifkarverzendservice bedoeld, zo te zien wel ja.
Ik heb geen ervaring met de huifkar.
3 flessen verzenden met MyGermany kost €28,-.
Is de huifkar goedkoper ?
Ik heb geen ervaring met de huifkar.
3 flessen verzenden met MyGermany kost €28,-.
Is de huifkar goedkoper ?
0 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

andre8x8 schreef:Is de huifkar goedkoper ?
Mijn maat heeft hier een aantal keer gebruik van gemaakt, zal eens vragen wat hij hier toen voor kwijt was.
Overigens zijn er ook wel Duitsche webwinkels die formeel niet naar NL verzenden maar als je ze rechtstreeks benaderd en betaald hier wel toe bereid zijn (ondernemers geest hè
0 x
Fat Bastard! schreef:andre8x8 schreef:Is de huifkar goedkoper ?
Mijn maat heeft hier een aantal keer gebruik van gemaakt, zal eens vragen wat hij hier toen voor kwijt was.
Overigens zijn er ook wel Duitsche webwinkels die formeel niet naar NL verzenden maar als je ze rechtstreeks benaderd en betaald hier wel toe bereid zijn (ondernemers geest hè)
Uiteraard mail ik eerst met de vraag of ze rechtstreeks kunnen verzenden. Zowel DeinWhisky en Whisky Sudholstein weigeren rechtstreeks naar Nederland te verzenden…
0 x
Vandaag eindelijk de 32 jaar oude Tormore eend ontvangen 

4 x
- Lakerfield
- Top bijdrager

Sinds lange tijd weer eens bij Whiskybase binnen gewandeld. En dat loont..
1x Ledaig 2008 WD
1x Burnside 1996 Arc
Die Burnside staan er nog een paar van in de schappen. Helaas maar 1 p.p. maar ze zijn er nog wel
Nieuwste Springbank 18 ook tegen adviesprijs á ~150 euro.
1x Ledaig 2008 WD
1x Burnside 1996 Arc
Die Burnside staan er nog een paar van in de schappen. Helaas maar 1 p.p. maar ze zijn er nog wel
1 x
-
basdijkstra
- Actief lid

Dit weekend mijn eerste Highland Park aangeschaft en meteen geproefd uiteraard. Smaakt naar meer, ook voor iemand die normaal niet zo van de turf / rook is. Dit is nog wel subtiel.
En via Catawiki voor een fatsoenlijke prijs de 2e release van Ardnamurchan op de kop weten te tikken, die is onderweg.
En een paar klanten schijnen ook iets op de post te hebben gedaan, ben benieuwd..
En via Catawiki voor een fatsoenlijke prijs de 2e release van Ardnamurchan op de kop weten te tikken, die is onderweg.
En een paar klanten schijnen ook iets op de post te hebben gedaan, ben benieuwd..
1 x
- Thewowbar1986
- Top bijdrager

Weer enkele mooie oudjes gescoord…
Bruichladdich 1965 22y vironelli riserva
Rosebank 8 unblended
Glendullan 12 manzuoli
De Bruichladdich heb ik nooit geproefd, de andere wel, die glendullan is zo makkelijk te drinken!

Bruichladdich 1965 22y vironelli riserva
Rosebank 8 unblended
Glendullan 12 manzuoli
De Bruichladdich heb ik nooit geproefd, de andere wel, die glendullan is zo makkelijk te drinken!

1 x
‘’Always carry a flagon of whisky in case of snakebites, furthermore always cary a small snake.’’
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

Lakerfield schreef:Sinds lange tijd weer eens bij Whiskybase binnen gewandeld. En dat loont..
1x Ledaig 2008 WD
1x Burnside 1996 Arc
Die Burnside staan er nog een paar van in de schappen. Helaas maar 1 p.p. maar ze zijn er nog wel![]()
Net de een na laatste Burnside van de plank meegenomen, sla toe nu het nog kan.
0 x
- Reichenbach
- Moderator

HammerHead schreef:... van de plank meegenomen, sla toe nu het nog kan.
De slijter nog steeds een essentiële winkel?
Ik vind van wel, maar wat vindt Hugo?
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Reichenbach schreef:HammerHead schreef:... van de plank meegenomen, sla toe nu het nog kan.
Ja hoor. Net heerlijk op m’n gemakje door een lokale bierwinkel gelopen. Die volkomen rustig en alsof er niets aan de hand is, tot half 7 in de avond open blijven.
Maar zeg nou zelf… een slijter is nóg belangrijker dan een drogist toch? Ik bedoel, 1 ding dat nóg beroerder is dan geen witte kerst, is een droge kerst. Volkomen terecht dus!

7 x
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Cask1988 schreef:Reichenbach schreef:HammerHead schreef:... van de plank meegenomen, sla toe nu het nog kan.
Ja hoor. Net heerlijk op m’n gemakje door een lokale bierwinkel gelopen. Die volkomen rustig en alsof er niets aan de hand is, tot half 7 in de avond open blijven.
Maar zeg nou zelf… een slijter is nóg belangrijker dan een drogist toch? Ik bedoel, 1 ding dat nóg beroerder is dan geen witte kerst, is een droge kerst. Volkomen terecht dus!
Blijkbaar vinden genoeg mensen de slijter essentieel. Gisteren was het rustig, vandaag al flink druk (nu al depressief aan het worden?

7 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
Cor - Vinabc schreef:Cask1988 schreef:Reichenbach schreef:De slijter nog steeds een essentiële winkel?
Blijkbaar vinden genoeg mensen de slijter essentieel. Gisteren was het rustig, vandaag al flink druk (nu al depressief aan het worden?. Ik ga zo de deur eens op slot draaien, kan ik ook eten...... Om daarna weer door te gaan. Zal wel middernacht worden, kan ik toch paar uurtjes slapen
Ik snap je frustratie Cor. Was je nu maar een kledingwinkel hè…?

1 x
Sterke drank = goed ontsmettingsmiddel = essentieel?
Leek in elk geval de gedachtegang van deze Wit-Russische president een tijdje terug..
https://www.cnbc.com/2020/03/31/coronavirus-belarus-urges-citizens-to-drink-vodka-visit-saunas.html
Leek in elk geval de gedachtegang van deze Wit-Russische president een tijdje terug..
https://www.cnbc.com/2020/03/31/coronavirus-belarus-urges-citizens-to-drink-vodka-visit-saunas.html
2 x
- Reichenbach
- Moderator

Heb ik verder niet veel op met de Wit Russische presidenten; blijkbaar hebben ze zo af en toe toch wel goede ideeën.
Uiteindelijk zal ieder voor zichzelf moeten bepalen of het glas wodka of het prikje je de absolutie zal geven.
Uiteindelijk zal ieder voor zichzelf moeten bepalen of het glas wodka of het prikje je de absolutie zal geven.
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”