The Scotch Malt Whisky Society

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
Gijsbert
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Re: The Scotch Malt Whisky Society

Ongelezen berichtdoor Gijsbert » 29 Nov 2020, 20:05

FGG schreef:
Gijsbert schreef:Ik heb vandaag de talisker skye gekocht, mensen ervaring met deze whisky?

Ooit geproefd, maar ik vond dat geen hoogvlieger. Ik ben sowieso geen Talisker-fan, maar dit vond ik wel een nieuw dieptepuntje.

Maar of deze posts hier thuis horen... :Scratch

:offtopic

Ah nu zie ik wanneer ik hem had gekocht haha. Was niet heel goed nee.
0 x

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 12 Feb 2021, 13:36

Ze hadden weer eens een paar mooie bottelingen in de Outturn van deze maand. Ik op tijd in de digitale rij. Flesjes die ik op het oog had, waren nog beschikbaar. Ik deed ze in het digitale mandje. Netjes op tijd uitchecken. Niks aan het handje toch, zou je denken?

Ik kijk nu al fakking 25 minuten naar een 'loading' scherm nadat ik mijn fakking order had geplaced. Gallisch word ik van die amateuristische pauperbende daar. Laat die gasten eens in een fatsoenlijke digitale infrastructuur investeren in plaats van in glossy marketing. Stakkers.

Zo, dat ben ik kwijt.
5 x
Afbeelding

Tris
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Tris » 12 Feb 2021, 16:04

Dat is zuur man, ik had de Macallan in mijn mandje maar die was alweer weg voordat ik kon betalen.
Er staat nog wel wat leuks op, o.a. een oude Balblair, een Longmorn en een Inchgower op Rye vat, die An Cnoc 27YO 115.19 is ook super als je van ouderwetse fruitige drams houdt.
Laatst gewijzigd door Tris op 12 Feb 2021, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
2 x
Afbeelding

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 12 Feb 2021, 16:47

Nickolaas schreef:Ze hadden weer eens een paar mooie bottelingen in de Outturn van deze maand. Ik op tijd in de digitale rij. Flesjes die ik op het oog had, waren nog beschikbaar. Ik deed ze in het digitale mandje. Netjes op tijd uitchecken. Niks aan het handje toch, zou je denken?

Ik kijk nu al fakking 25 minuten naar een 'loading' scherm nadat ik mijn fakking order had geplaced. Gallisch word ik van die amateuristische pauperbende daar. Laat die gasten eens in een fatsoenlijke digitale infrastructuur investeren in plaats van in glossy marketing. Stakkers.

Zo, dat ben ik kwijt.

Ik snap je frustratie. Maar daar hebben we t al eerder over gehad. Het is de reden dat ik m'n abbo opgezegd heb. Net als de nieuwsbrief van de Whiksy tastingroom. Waar je ook altijd net mis grijpt. Nou kost die laatste geen £ 60 per jaar, maar die ergernis wil ik gratis ook niet hebben.
1 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 12 Feb 2021, 17:27

Oogadal schreef:Ik snap je frustratie. Maar daar hebben we t al eerder over gehad. Het is de reden dat ik m'n abbo opgezegd heb. Net als de nieuwsbrief van de Whiksy tastingroom. Waar je ook altijd net mis grijpt. Nou kost die laatste geen £ 60 per jaar, maar die ergernis wil ik gratis ook niet hebben.

Ik weet het, ik weet het :lol: .. Het is gewoon zuur. Hebben ze weer eens iets dat echt mijn interesse heeft (vorige outturn een 16yo Bowmore, dit keer een Laffie van 19 jaar op sherry en een 12yo Mac op sherry. Voor dat soort spul ben ik in basis member), wacht je braaf op je digitale beurtje, alles volgens het boekje. Loopt die frikking ellende vast.
1 x
Afbeelding

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 12 Feb 2021, 19:01

Tsja. Tenenkrommend. Voor die ellenlange rij Glen Moray is niemand daar lid geworden. :P
1 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Tris
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Tris » 12 Feb 2021, 19:30

De Bowmore heb ik ook niet gevangen laatst, de Laphroaig deze keer wel.
Wanneer de fles open gaat mag je wel een sampletje van me hoor, gratis ende voor niks. :bigsmile :duimop
1 x
Afbeelding

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 12 Feb 2021, 19:41

Tris schreef:De Bowmore heb ik ook niet gevangen laatst, de Laphroaig deze keer wel.
Wanneer de fles open gaat mag je wel een sampletje van me hoor, gratis ende voor niks. :bigsmile :duimop

Held, echt :duimop
1 x
Afbeelding

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 03 Nov 2021, 16:59

Gelet op de dramatische gang van zaken sinds Brexit ben ik steeds minder SMWS-fanboy aan het worden (al hebben ze oprecht zo af en toe echt wat leuks er tussen zitten :bigsmile ...).

Gelet op die dramatische gang van zaken compenseren ze de NL- en (volgens mij ook) BE-leden met een online tasting. En daar zit potverdomme geen kattenpis bij zeg :duimop ! Meer concreet: deze Macallan :bigsmile , deze AnCnoc, deze Balblair, deze Glenlossie en deze Bowmore. Ik kan niet meedoen aan de tasting zelf, maar de samples zullen me zeker smaken.

Weten die SMWS-mensen dit whiskysletje toch weer wat af te kopen.
4 x
Afbeelding

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 03 Nov 2021, 17:58

Nickolaas schreef:..... dit whiskysletje toch .....

Hoe noemt u zichzelf?!? Nieuwe forumnaam hoort ook een nieuwe Avatar bij hè Nick :P :P

On-topic: mooi setje man! Ik ben nooit jaloers maar ziet er uit als een TOP tasting :goedgedaan
3 x
Afbeelding

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 03 Nov 2021, 18:09

Fat Bastard! schreef:
Hoe noemt u zichzelf?!? Nieuwe forumnaam hoort ook een nieuwe Avatar bij hè Nick :P :P

Fluistert vrouwlief soms, dan ga ik als de brandweer.
4 x
Afbeelding

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 03 Nov 2021, 22:19

Nickolaas schreef:Gelet op de dramatische gang van zaken sinds Brexit ben ik steeds minder SMWS-fanboy aan het worden (al hebben ze oprecht zo af en toe echt wat leuks er tussen zitten :bigsmile ...).

Gelet op die dramatische gang van zaken compenseren ze de NL- en (volgens mij ook) BE-leden met een online tasting. En daar zit potverdomme geen kattenpis bij zeg :duimop ! Meer concreet: deze Macallan :bigsmile , deze AnCnoc, deze Balblair, deze Glenlossie en deze Bowmore. Ik kan niet meedoen aan de tasting zelf, maar de samples zullen me zeker smaken.

Weten die SMWS-mensen dit whiskysletje toch weer wat af te kopen.

Maar volgens hun website verschepen ze de flessen toch via Ierland ofzo? Meen zoiets gelezen te hebben om de enorme bende die brexit heet, juist te omzeilen.
0 x
Afbeelding

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 03 Nov 2021, 22:23

Cask1988 schreef:Maar volgens hun website verschepen ze de flessen toch via Ierland ofzo? Meen zoiets gelezen te hebben om de enorme bende die brexit heet, juist te omzeilen.

Sinds recenter hebben ze volgens mij aanpassingen gedaan in plek van verzending en couriers die ze gebruiken. Maar da's recent. Want ik bestelde begin juni nog een Inchmurrin van 19yo (weejwel :bigsmile ..) die er eind augustus pas was. Overigens, ik bestelde 1 oktober een Bowmore die er nog niet is. Dus het is nog geen BOL.com zeg maar.
2 x
Afbeelding

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 03 Nov 2021, 22:43

Nickolaas schreef:
Cask1988 schreef:Maar volgens hun website verschepen ze de flessen toch via Ierland ofzo? Meen zoiets gelezen te hebben om de enorme bende die brexit heet, juist te omzeilen.

Sinds recenter hebben ze volgens mij aanpassingen gedaan in plek van verzending en couriers die ze gebruiken. Maar da's recent. Want ik bestelde begin juni nog een Inchmurrin van 19yo (weejwel :bigsmile ..) die er eind augustus pas was. Overigens, ik bestelde 1 oktober een Bowmore die er nog niet is. Dus het is nog geen BOL.com zeg maar.

Ah oké dan. Een detour die uiteindelijk niks oplevert dus. Klinkt als van de snelweg af om de file te ontwijken en binnendoor vast komen te staan omdat half Nederland hetzelfde idee had :P
2 x
Afbeelding

Tris
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Tris » 03 Nov 2021, 22:43

@Nickolaas
Oeh, ik ben benieuwd naar die Bowmore!
De Laphroaig waar we het eerder over hadden is binnen geloof ik maar de fles staat bij een vriendin van mij.
Help me herinneren je een sample te geven als ik de fles weer heb (kan nog wel een paar weekjes duren).
0 x
Afbeelding

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”