Wouterk schreef:......
Investeren in whisky is 'hot', merkt Dijkstra. 'De laatste vijf jaar is het echt toegenomen. Mensen kopen een fles voor 100 euro en een jaar later is de fles drie keer zo veel waard. Er is veel vraag om whisky en er is weinig aanbod. Dan gaat de prijs omhoog.'
Overdrijven is ook een vak. Helaas wordt door dit soort quotes de gekte alleen maar erger.
Iedere op geld beluste malloot denkt dat dit waar is en gaat los op alles wat er uit komt.



?


!
