..Ik drink nu een 7yo Springer met 5 jaartjes bourbonrijping en twee jaar op Palo Cortado (uit die sherry tastingkit) en dat is gewoon best wel bokkegoed. Typisch Springbank met een vleugje zwavel. Heerlijk man.
..

DvdB schreef:Ik ééntje voor 70 ; gelijk maar open dat ding en samen met de slijter een drammetje genuttigd
Had deze fles geen verpakking .. De 18 kwam in een kokert(met paarse stickert)
Dirk
Sander79 schreef: hoe is de inhoud?

Perry Veenendaal schreef:DvdB schreef:Ik ééntje voor 70 ; gelijk maar open dat ding en samen met de slijter een drammetje genuttigd
Dirk
Heb je in ieder geval een 18 met een kokert, de eerste en de laatste, als ik de berichten geloven moet…
So don I…..en een mooi groen papierke om de 15…..
Kikkerneve schreef:Perry Veenendaal schreef:DvdB schreef:Ik ééntje voor 70 ; gelijk maar open dat ding en samen met de slijter een drammetje genuttigd
Dirk
Heb je in ieder geval een 18 met een kokert, de eerste en de laatste, als ik de berichten geloven moet…
Wat was de releaseprijs van die 18 eigenlijk?

g2ther schreef:Kikkerneve schreef:Perry Veenendaal schreef:
Ik heb hem voor 145 euro op de kop kunnen tikken !
Kikkerneve schreef:g2ther schreef:Kikkerneve schreef:
Ik heb hem voor 145 euro op de kop kunnen tikken !
Tx. Dan ga ik degene die ik krijg aangeboden voor door de 200 laten staan.

Die zat nog in een doos op 55,4% https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... 2-year-oldNickolaas schreef:Ik heb net twee Springbanks CS op de kop kunnen tikken voor €69.50 p/s. Ik vermoed batch 22, maar weet het niet helemaal zeker ...

Nickolaas schreef:Ik heb net twee Springbanks CS op de kop kunnen tikken voor €69.50 p/s. Ik vermoed batch 22, maar weet het niet helemaal zeker. Maar ey, voor deze prijs, who cares!

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten