MikerG schreef:
Misschien klant van ons?
Zelf regional EU director bij een logistiek dienstverlener, project logistics in de sectoren petrochemie, oil & gas, wind, mining en renewables.
Maybe... ik werk voor de industriestad van Sweco. En jij ?
MikerG schreef:
Misschien klant van ons?
Zelf regional EU director bij een logistiek dienstverlener, project logistics in de sectoren petrochemie, oil & gas, wind, mining en renewables.

Is Arcadis met 2.5 miljard omzet en 27.000 medewerkers niet groter dan Sweco (1,9 miljard/17.000)?yambox schreef:MikerG schreef:...ik werk voor de industriestad van Sweco. En jij ?
Reichenbach schreef:Is Arcadis met 2.5 miljard omzet en 27.000 medewerkers niet groter dan Sweco (1,9 miljard/17.000)?yambox schreef:MikerG schreef:...ik werk voor de industriestad van Sweco. En jij ?
Ingenieursbureau Oranjewoud is meer dam 20 jaar mijn dagbesteding geweest, al was dat voornamelijk civieltechniek.

...Ik hoop nooit van jouw diensten of dat van je collega's gebruik te maken. Dat je maar lekker lang van je hobby mag genieten.RinzeB schreef:Goedenmiddag
Leuk om eens te lezen wat men zoals "doet" voor de kost.
Zelf mag ik mijn dagen vullen als beroepsbrandweerman,

RinzeB schreef:Goedenmiddag
Leuk om eens te lezen wat men zoals "doet" voor de kost.
Zelf mag ik mijn dagen vullen als beroepsbrandweerman, wat met de 24 op 48 af diensten, goed te combineren is met de whisky-hobby![]()
Groeten,
Rinze

Reichenbach schreef:Is Arcadis met 2.5 miljard omzet en 27.000 medewerkers niet groter dan Sweco (1,9 miljard/17.000)?yambox schreef:MikerG schreef:...ik werk voor de industriestad van Sweco. En jij ?
Ingenieursbureau Oranjewoud is meer dam 20 jaar mijn dagbesteding geweest, al was dat voornamelijk civieltechniek.
Oogadal schreef:Reichenbach schreef:Is Arcadis met 2.5 miljard omzet en 27.000 medewerkers niet groter dan Sweco (1,9 miljard/17.000)?yambox schreef:
WK verplassen?

In de jaren '80 en '90 een dingetje met de special van het Polytechnisch Weekblad. Welk Ingenieursbureau is dit jaar het grootste?Oogadal schreef:...WK verplassen?
Reichenbach schreef:In de jaren '80 en '90 een dingetje met de special van het Polytechnisch Weekblad. Welk Ingenieursbureau is dit jaar het grootste?Oogadal schreef:...WK verplassen?
Dat was steevast Fugro, die zat destijds nogal goed in de olie- en gasindustrie. Oranjewoud was iedere keer weer nummer vijf. De Grontmij, voorloper van Sweco; was meestal nummer drie, na de Heidemij, nu Arcadis.
Dwars Hinderlijk en Vervelend vier (nu RHDHV).
De tijden zijn veranderd, net als de namen.
Overigens denk ik dat Sanderink niet meer zo ver plast gezien zijn escapades.

Oogadal schreef:Ahhh, interessant…

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten