Roland... schreef:Ff ‘n paar dagjes wachten, de maand is zo voorbij!
Da's geen optie met de mails van Whiskybase, als je die 5 minuten of langer negeert kun je hem helemaal weggooien want dan zijn de flessen uitverkocht

Roland... schreef:Ff ‘n paar dagjes wachten, de maand is zo voorbij!

Daan schreef:Daan: Zo heej, deze maand gaat het eigenlijk best wel netjes met geld uitgeven aan whisky!Blijkbaar gaat het steeds beter met mijn zelfcontr..
Whiskybase: Psst.. wij hebben hier een 26yo Tobermory van Claxton, exclusief matured op een sherry cask. Hebben?
Daan: ...![]()
Fat Bastard! schreef:Daan schreef:Daan: Zo heej, deze maand gaat het eigenlijk best wel netjes met geld uitgeven aan whisky!Blijkbaar gaat het steeds beter met mijn zelfcontr..
Whiskybase: Psst.. wij hebben hier een 26yo Tobermory van Claxton, exclusief matured op een sherry cask. Hebben?
Daan: ...![]()
Psssst, en er komt een 26 jaar oude aan van North Star Spirits........

Fat Bastard! schreef:G&G-verjaardags-korting-bon ingewisseld voor een nieuwe Uigeadail (bottled 22/06/2021). Scherper geprijsd vind ik ze niet

Roland... schreef:Fat Bastard! schreef:G&G-verjaardags-korting-bon ingewisseld voor een nieuwe Uigeadail (bottled 22/06/2021). Scherper geprijsd vind ik ze niet
Wat was je kwijt, als ik vragen mag?
Fat Bastard! schreef:Roland... schreef:Fat Bastard! schreef:G&G-verjaardags-korting-bon ingewisseld voor een nieuwe Uigeadail (bottled 22/06/2021). Scherper geprijsd vind ik ze niet
€47,24
Fat Bastard! schreef:Roland... schreef:Fat Bastard! schreef:G&G-verjaardags-korting-bon ingewisseld voor een nieuwe Uigeadail (bottled 22/06/2021). Scherper geprijsd vind ik ze niet
€47,24

Fat Bastard! schreef:Hey Roland,
Was even een kortaf reactie (tussen de bedrijven door op m'n telefoon) maar dit was dus met 25% korting op de retailprijs.
Ik heb een Gall&Gall klantenkaart waarmee je standaard korting krijgt op wijnen en gedestilleerd bij G&G.
Maar bij het verlengen van de kaart én voor je verjaardag (als je een account aanmaakt) krijg je altijd een eenmalige korting van 25% op een aankoop.
Vandaar het vriendelijke prijsje.
Heb eerder dit jaar met zo'n leuke korting een Redbreast 21 gekocht en met die 25% eraf is dat nog leuk.
Dre

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten