Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-
Moderator: Cask1988
- Raymond CS
- Senior

- Berichten: 428
- Lid geworden op: 09 Jan 2021, 17:24
- Locatie: Spijkenisse
Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-
Hier ook alles binnen, top bedankt mannen!!!
0 x
Sta altijd open voor mooie aanbiedingen. Stuur gerust een pb.
Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-
Wij hebben er ook weer zin in
5 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

- Berichten: 3106
- Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
- Locatie: Middelharnis (G-O)
Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-
In huize K... wordt alweer gekleurd 
1 x
- defeatless
- Moderator

- Berichten: 3576
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-
HammerHead schreef:Ook binnen, keurig verpakt in een luxe single malt doos met HWF 5 35x Henri erop.
Vast bewust gedaan om mij op een dwaalspoor te brengen, of moet ik nu alleen nog uitvinden welke sample dit gaat zijn?
Owh jij had um?
Ja lachen! Wij gooien gewoon alles terug in de dozen als opvulmateriaal. Mogen jullie alles opruimen
.Maar Henri heeft inderdaad een inbreng gedaan, maar wat deze is, dat weet alleen Arthur. De flesjes van Henri pasten perfect in dit doosje, dus t kan maar zo zijn dat hij deze daarvoor heeft uitgezocht. Maar misschien ook niet, weten wij veel.
0 x
- edwinedje
- Forum goeroe

- Berichten: 2737
- Lid geworden op: 10 Jan 2012, 10:05
- Locatie: Zaandam
- Contact:
Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-
defeatless schreef:Maar Henri heeft inderdaad een inbreng gedaan, maar wat deze is, dat weet alleen Arthur.
En Henri mag ik hopen ...
0 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

- Berichten: 3106
- Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
- Locatie: Middelharnis (G-O)
Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-
edwinedje schreef:defeatless schreef:Maar Henri heeft inderdaad een inbreng gedaan, maar wat deze is, dat weet alleen Arthur.
En Henri mag ik hopen ...
Ik kijk al uit naar zijn "onthullingsfilmpje"
1 x
-
JoachimV10
- Senior

- Berichten: 494
- Lid geworden op: 13 Okt 2020, 10:03
- Locatie: België
Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-
Gisteren ook in de bus gehad. Bedankt voor het werk!! 

0 x
Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-
De buit is binnen!
Hartelijk dank heren
Hartelijk dank heren

0 x
Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-
De afdeling Noord-Holland, heeft ook 5 pakketjes in ontvangst mogen nemen
.
.
2 x
Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-
Ook in Den Haag is Postnl langs geweest.
Voor de dealers en inpakkers alvast

Voor de dealers en inpakkers alvast

0 x
Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-
defeatless schreef:HammerHead schreef:Ook binnen, keurig verpakt in een luxe single malt doos met HWF 5 35x Henri erop.
Vast bewust gedaan om mij op een dwaalspoor te brengen, of moet ik nu alleen nog uitvinden welke sample dit gaat zijn?
Owh jij had um?
Ja lachen! Wij gooien gewoon alles terug in de dozen als opvulmateriaal. Mogen jullie alles opruimen.
Maar Henri heeft inderdaad een inbreng gedaan, maar wat deze is, dat weet alleen Arthur. De flesjes van Henri pasten perfect in dit doosje, dus t kan maar zo zijn dat hij deze daarvoor heeft uitgezocht. Maar misschien ook niet, weten wij veel.
volgens mij had ik de samples voor editie 3 of 4 in exact een zelfde doos verpakt
toch mooi dat recyclen..
5 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

- Berichten: 3106
- Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
- Locatie: Middelharnis (G-O)
Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-
henri schreef: toch mooi dat recyclen..
Ik kreeg ook m'n eigen doos retour. Verstuurd met 37 samples en nu 8 stuks retour......klinkt als een slechte deal
Heb er al weer enorm zin in jongens en meisjes!! Nog 15 nachtjes wakker liggen
4 x
Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-
Fat Bastard! schreef:henri schreef: toch mooi dat recyclen..
Ik kreeg ook m'n eigen doos retour. Verstuurd met 37 samples en nu 8 stuks retour......klinkt als een slechte deal![]()
![]()
Hmmm
Dat klinkt wel alsof je behoorlijk bent genaaid ja… De volgende keer zal ik de knaken er contant bij in doen als je als inbrenger meedoet, verzacht dat de pijn nog een beetje 
Maar idd, alles gaat in de recycle. Zo ook voor de opvulling e.d. scheelt geld én t is goed voor het milieu. Machtig prachtig
1 x
Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-
Ook in de omgeving Arnhem is de trekschuit van PostNL uiteindelijk aangekomen... 

0 x
Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-
Uridium schreef:Ook in de omgeving Arnhem is de trekschuit van PostNL uiteindelijk aangekomen...
Als het daar nog per trekschuit gaat snap ik de vertraging wel

0 x
Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten



