Onervaren whisky drinker met een voorkeur voor sherry peated whisky samples gevraagd.

Alle vormen van samples kunnen hier worden aangeboden of gevraagd, te koop of te ruil. Ook voor bottleshares.

Moderator: AquaVitae

FAIDIN
Actief lid
Actief lid

Onervaren whisky drinker met een voorkeur voor sherry peated whisky samples gevraagd.

Ongelezen berichtdoor FAIDIN » 07 Sep 2021, 15:18

Hallo,

Ik ben Beau en erg nieuw in de Whisky wereld. Ik ben enigsinds aan het ontdekken wat ik lekker vind qua whisky en vroeg me af of jullie mij hierbij verder kunen helpen. Ik heb zon 25 Whiskies geprobeerd in totaal en kom telkens terug bij of een zoete bourbon zoals eagle rare 10yr old of een peated sherry (zoete) Whisky, Talisker DE edition 2018, Big peat feis ile 2021 Peachricator (mijn absolute favoriet tot nu toe ik geef het een 95/100). Nu is mijn vraag aan jullie: Heeft er iemand een lineup aan samples die ze aan mijn smaak profiel kunnen linken en aan mij kunnen verkopen? Ook zou ik het leuk vinden om er wat "wildcards" tussen te hebben (iets bijzonders/ aparts waarvan je denk hey mischien vind hij dit ook wel lekker). Laat het mij weten als het je leuk lijkt om iets op te stellen samen.

Whiskies waar ik interesse in heb:
Big peat
Talisker
Lagavulin (nog niet geprobeerd)
Laphroaig (nog niet geprobeerd)
Port charlotte (nog niet geprobeerd)
Kilchoman (nog niet geprobeerd)
Bruichladdich (nog niet geprobeerd)

Whiskies waar ik niet zo dol op ben:
Deanston 12
clynelish 14
Ardbeg 10
Glenallachie batch 4 cask strength

in ieder gevel super bedankt tips zijn ook altijd welkom!

Met vriendelijke groet,

Beau
2 x

Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Onervaren whisky drinker met een voorkeur voor sherry peated whisky samples gevraagd.

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 07 Sep 2021, 17:47

PB verstuurd
2 x
Afbeelding

Thewowbar1986
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Onervaren whisky drinker met een voorkeur voor sherry peated whisky samples gevraagd.

Ongelezen berichtdoor Thewowbar1986 » 10 Sep 2021, 07:10

Je hebt een pb. :Slainte
0 x
‘’Always carry a flagon of whisky in case of snakebites, furthermore always cary a small snake.’’

Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86

Demas
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Demas » 10 Sep 2021, 21:32

Wat bedoel je minder gek van de clynelish 14 :HitHead.

Grapje hé.. Maar heb nog restje over van dat spul en ik vind em top..

Ik heb zelf geen sets ter aanbieding maar als je een uitschieter ofzo wilt, mss vragen of aanbieder Glen scotia, kilkerran, bimber (non peated wel) kan aanbieden? Of ook minder populair ma mss wel een verrassening.. Glencadam, Ancnoc / Old baltruan, peated arran

Zo.. Hopelijk toch beetje constructief geweest :P :bottomsup
1 x

Uridium
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Uridium » 11 Sep 2021, 08:11

In de rij van whisky's waarin je geïnteresseerd bent, mis ik één belangrijke naam, die voor mij onlosmakelijk is verbonden met 'peat & sherry', namelijk: Bowmore

Er zijn véél Bowmores die een fijne combinatie van peat en sherry bieden, met hier en daar heftige uitschieters zoals de 9 y/o, 'Darkest', Enigma en de Black Rock.
Zeker proberen!
1 x
Afbeelding

Terug naar “Samples gevraagd/aangeboden”