Proefolympics 2021

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Proefolympics 2021

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 14 Jun 2021, 21:26

Zo, de kop is er af. Sample 1 is geproefd en ik heb "iets" ingevuld online.

Zijn er op het forum meerdere deelnemers aan dit festijn of ben ik de enige sukkel die aan deze zelfpijniging is begonnen?
1 x
Afbeelding

Nikola
Senior
Senior

Re: Proefolympics 2021

Ongelezen berichtdoor Nikola » 14 Jun 2021, 21:53

Fat Bastard! schreef:Zo, de kop is er af. Sample 1 is geproefd en ik heb "iets" ingevuld online.

Zijn er op het forum meerdere deelnemers aan dit festijn of ben ik de enige sukkel die aan deze zelfpijniging is begonnen?

Waar hebben we het over? :hoedaf
0 x

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 14 Jun 2021, 22:00

Nikola schreef:Waar hebben we het over? :hoedaf

Proefolympics van en door Norbert Tebarts. Thuis 16 dagen een sample proeven en dan online in vullen:
- welke regio
- welk merk
- leeftijd
- ABV
- OB of IB
- prijsindicatie, score die je hem geeft en eventuele smaaknotie. Voor deze drie invulvelden worden geen punten gegeven.

Rete-leuk maar oh zo moeilijk!
0 x
Afbeelding

Nikola
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Nikola » 14 Jun 2021, 22:19

Fat Bastard! schreef:
Nikola schreef:Waar hebben we het over? :hoedaf

Proefolympics van en door Norbert Tebarts. Thuis 16 dagen een sample proeven en dan online in vullen:
- welke regio
- welk merk
- leeftijd
- ABV
- OB of IB
- prijsindicatie, score die je hem geeft en eventuele smaaknotie. Voor deze drie invulvelden worden geen punten gegeven.

Rete-leuk maar oh zo moeilijk!

Gaaf man.
Je kant het. :Proost :hoedaf
0 x

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 25 Jun 2021, 13:08

Nikola schreef:
Gaaf man.
Je kant het. :Proost :hoedaf

Nou dat valt dus enorm tegen, maar fijn dat je zoveel vertrouwen in mij hebt hoor. ;)
Van de 12 voorgaande drams (nog 4 te gaan, 2 vandaag en 2 morgen) had ik maar 2x de distillery goed. Beide keren ook redelijk overtuigd van mijn keuze maar dat ben ik bij een stuk of 4 andere ook geweest en toen zat ik er volledig naast. Gelukkig wel wat puntjes gescoord met regio, IB/OB, leeftijd en/of ABV redelijk in de buurt.

Man wat is dit moeilijk! Zo en zo is de organisator een meester in mindfucken want hij zet je telkens op het verkeerde been met zijn zogenaamde verborgen "hints". Daarnaast weet hij ook meestal ongelofelijk verassende whisky's te selecteren waar ook geoefende en ervaren toppers moeite mee hebben om te herkennen wat/welke distillery het is.

Goed, nog vier te gaan, 2 reguliere (schotse single malts) en 2 mystery drams.
5 x
Afbeelding

Kay
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Kay » 28 Jun 2021, 09:58

Ik had je topic niet eerder gezien, maar ik deed uiteraard mee :) Was inderdaad weer een lastige line-up. Best wel wat niet zo recente bottelingen en een paar whisky's die wat a-typisch waren voor de distilleerderij. Qua competitie was het echt tot op de laatste seconde spannend.
1 x
Afbeelding

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 28 Jun 2021, 13:13

Ik heb mijzelf niet echt bezig gehouden met de ranglijst, maar de top 3 heeft het tot op het laatste moment spannend gehouden zag ik!
Ongelofelijk knap hoe jullie toch heel vaak het juiste "naampje bij beestje" weten te noemen. Zeker omdat Norbert toch met zoveel afwijkende bottelingen op de proppen weet te komen.

Vanaf hier ook nog gefeliciteerd met je eindranking :hoedaf
2 x
Afbeelding

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”