Poll: Het festival seizoen gaat weer los, of niet?
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Re: Poll: Het festival seizoen gaat weer los, of niet?
Ondertussen wel heel erg benieuwd naar wie er op de onderste optie heeft gestemd?!? 
0 x
- laddie teun
- Top bijdrager

Fat Bastard! schreef:Ondertussen wel heel erg benieuwd naar wie er op de onderste optie heeft gestemd?!?
in ieder geval niet iemand die naar Maltstock komt. Opgekropt dringen is niet relaxed
1 x
Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen: http://www.thetravelclub.nl/teunvanwel
Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com
Fat Bastard! schreef:cor0566 schreef:Zou graag naar een Festival gaan.
Alleen jammer ( voor mij dan ) dat ze niet in mijn woonregio gehouden worden.
Zit maar één ding op Cor: zelf een festival gaan organiseren! Dat hebben wij ook gedaan![]()
Maar aangezien wij best in een uithoek wonen, in ieder geval wat OV betreft, is het voor ons ook vaak lastig hoor.
WTF Utrecht, IWF Den Haag reizen we met streekbus naar dichtst bijzijnde treinstation om vandaar de rest van de reis te vervolgen, the Gathering is met bus en metro iets beter te doen. Betekent dus wel dat je altijd een paar uur onderweg bent.
3 jaar geleden samen met een maat naar Hielander in Alkmaar geweest en toen hebben we er maar een hotelovernachting aan vast geplakt.
Word over gedacht ( het gaan , niet een eigen festival )
Ik ga er dan ook van uit dat het goedkomt
Groet Cor
0 x
Fat Bastard! schreef:Ondertussen wel heel erg benieuwd naar wie er op de onderste optie heeft gestemd?!?
Sorry André, die lolbroek ben ik

1 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
laddie teun schreef:Fat Bastard! schreef:Ondertussen wel heel erg benieuwd naar wie er op de onderste optie heeft gestemd?!?
in ieder geval niet iemand die naar Maltstock komt. Opgekropt dringen is niet relaxed
Staat al jaren op m'n agenda Teun.... Lijkt me geweldig, helaas komt het niet altijd uit met vakanties. Vakantie dit jaar ligt nog niet vast, dus wie weet
1 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
Ik heb op de optie 'kat uit de boom' gestemd en overweeg het Dutch Whisky Festival serieus. #fakkingschizo
Ik ben er de eerste keer geweest en ik vond het toen wel echt dik de moeite waard. Plus, in de buurt van een aantal goede vrinden van me. Dus dikke kans dat de kaarten er komen
.
Ik ben er de eerste keer geweest en ik vond het toen wel echt dik de moeite waard. Plus, in de buurt van een aantal goede vrinden van me. Dus dikke kans dat de kaarten er komen
.
1 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Wouterk schreef:Fat Bastard! schreef:Ondertussen wel heel erg benieuwd naar wie er op de onderste optie heeft gestemd?!?
Godskolere, ik had al zo'n vermoeden dat het niet serieus gekozen was.
1 x
- Thewowbar1986
- Top bijdrager

Fat Bastard! schreef:Wouterk schreef:Fat Bastard! schreef:Ondertussen wel heel erg benieuwd naar wie er op de onderste optie heeft gestemd?!?
Godskolere, ik had al zo'n vermoeden dat het niet serieus gekozen was.
Op straffe van levenslange verbanning en blootsvoets op bedevaarttocht als het niet om te lachen was!

0 x
‘’Always carry a flagon of whisky in case of snakebites, furthermore always cary a small snake.’’
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
- laddie teun
- Top bijdrager

Wouterk schreef:laddie teun schreef:Fat Bastard! schreef:Ondertussen wel heel erg benieuwd naar wie er op de onderste optie heeft gestemd?!?
Staat al jaren op m'n agenda Teun.... Lijkt me geweldig, helaas komt het niet altijd uit met vakanties. Vakantie dit jaar ligt nog niet vast, dus wie weet
Ik weet nog wel een goede reisagent die het perfect kan afstemmen met je vakanties
0 x
Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen: http://www.thetravelclub.nl/teunvanwel
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

Op deze pagina staat dat tickets van de Gathering al uitverkocht zijn: https://www.whiskybase.com/tickets
Klopt dat?
Klopt dat?
0 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Fat Bastard! schreef:De grotere whisky festivals staan weer op de planning, gaan ze door? Wie wordt het eerste? Ga jij? Durf jij?
Ik zag aankondiging vanhet Dutch Whisky Festival te Arnhem, 4 en 5 september dus vermoedelijk één van de eerste na een hele lange 'droge' periode.
Erg benieuwd hou jullie hier tegenaan kijken.
In mijn agenda staan in ieder geval de volgende afspraken:
- 18 september WTF, Utrecht
-2 oktober The Strong Taste, Capelle a/d IJssel
-17 oktober The Gathering, Rotterdam
- 21 november IWF, Den Haag
- 28 januari Whisky aan het Strand, Ouddorp.
Lijkt er steeds meer op van niet.....
0 x
Fat Bastard! schreef:Fat Bastard! schreef:De grotere whisky festivals staan weer op de planning, gaan ze door? Wie wordt het eerste? Ga jij? Durf jij?
Ik zag aankondiging vanhet Dutch Whisky Festival te Arnhem, 4 en 5 september dus vermoedelijk één van de eerste na een hele lange 'droge' periode.
Erg benieuwd hou jullie hier tegenaan kijken.
In mijn agenda staan in ieder geval de volgende afspraken:
- 18 september WTF, Utrecht
-2 oktober The Strong Taste, Capelle a/d IJssel
-17 oktober The Gathering, Rotterdam
- 21 november IWF, Den Haag
- 28 januari Whisky aan het Strand, Ouddorp.
Lijkt er steeds meer op van niet.....
Ik vind het ook akelig stil rond het WTF (enige waar ik al kaarten voor had)
Weet niet hoeveel dagkaarten ze hebben, kan me voorstellen dat dat onder de 750 blijft, maar het is een binnenlocatie.
Zoveel onduidelijkheid moet killing zijn voor de organisatie.
0 x
Ik zag dat de whisky festival in Den Haag werd gepromoot op hun Facebook pagina.
Dat is goed nieuws right ?
Dat is goed nieuws right ?

0 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Daan schreef:
Ik vind het ook akelig stil rond het WTF (enige waar ik al kaarten voor had)
Weet niet hoeveel dagkaarten ze hebben, kan me voorstellen dat dat onder de 750 blijft, maar het is een binnenlocatie.
Zoveel onduidelijkheid moet killing zijn voor de organisatie.
Ik spreek Norbert af en toe en zij zijn nog steeds (in ieder geval tot een week geleden) positief en druk met de voorbereidingen bezig.
Ik vermoed wel dat er vorig jaar flink wat kaarten terug zijn gegeven want ze geven aan dat er nog kaarten beschikbaar zijn.
@Nikola het IWF maakte vorig jaar ook tot op de laatste dag reclame voor hun festival terwijl iedereen al aan zag komen dat het geannuleerd zou worden. Voor dit jaar wel fingers crossed uiteraard!
1 x
- Whisky4all
- Actief lid

Voor de WTF-geïnteresseerden die de laatste update (op website en FB-pagina) gemist hebben, zie hieronder. We gaan er dus gewoon een geweldig toffe dag van maken, met gezond verstand, gezellige mensen en mooie dranken. Wat dat laatste betreft gaan we meer dan ooit de breedte in. Dus mocht je nog vrienden hebben die niet van whisky houden, je kan ze gewoon meenemen hoor. -> https://wtfishappening.nl/
UPDATE 16-08: WTF Utrecht 2021 gaat gewoon door. Ons geluk zit onder meer in de grootte van de Werkspoorkathedraal. Bij het geldende minimum van 5m2 per persoon kunnen we de nodige mensen toelaten, waarbij nog altijd voldoende ruimte over is. We zijn een doorstroomevenement, wat betekent dat wij actief zorg dragen voor doorstroming. Horeca (denk aan de foodtrucks) zal geplaceerd zijn.
Alle bezoekers, standhouders en medewerkers moeten op 18 september een vaccinatiebewijs, een negatieve test (niet ouder dan 24 uur) of herstelbewijs tonen. Vergeet dus je legitimatiebewijs niet!
Vanwege de huidige regels zijn nog maar weinig tickets beschikbaar. Je hebt nog geen ticket? Wacht dan niet te lang, bestel ze gauw, voor je te laat bent. Had jij je ticket voor 2020 doorgezet naar 2021, dus geen refund aangevraagd? Dan ontvang je geen nieuwe. De oude tickets zijn dus gewoon geldig op 18 september.
Uiteraard verwachten we dat jullie – onze bezoekers – op 18 september goed meewerken om er samen een veilig en geslaagd WTF Utrecht 2021 van te maken!
UPDATE 16-08: WTF Utrecht 2021 gaat gewoon door. Ons geluk zit onder meer in de grootte van de Werkspoorkathedraal. Bij het geldende minimum van 5m2 per persoon kunnen we de nodige mensen toelaten, waarbij nog altijd voldoende ruimte over is. We zijn een doorstroomevenement, wat betekent dat wij actief zorg dragen voor doorstroming. Horeca (denk aan de foodtrucks) zal geplaceerd zijn.
Alle bezoekers, standhouders en medewerkers moeten op 18 september een vaccinatiebewijs, een negatieve test (niet ouder dan 24 uur) of herstelbewijs tonen. Vergeet dus je legitimatiebewijs niet!
Vanwege de huidige regels zijn nog maar weinig tickets beschikbaar. Je hebt nog geen ticket? Wacht dan niet te lang, bestel ze gauw, voor je te laat bent. Had jij je ticket voor 2020 doorgezet naar 2021, dus geen refund aangevraagd? Dan ontvang je geen nieuwe. De oude tickets zijn dus gewoon geldig op 18 september.
Uiteraard verwachten we dat jullie – onze bezoekers – op 18 september goed meewerken om er samen een veilig en geslaagd WTF Utrecht 2021 van te maken!
5 x
Mijn >300 open flessen voor bottle share (voor een account, stuur me een bericht met je mailadres):
https://whisky4all.nl/bottleshare/
https://whisky4all.nl/bottleshare/
Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”