Fat Bastard! schreef:Als ik lees hoeveel aandacht er hier aan besteed wordt dragen 'we' er zelf ook wel aan bij.....toch?
Nouja dat dus. Daarom is het gezond dat er hier ook een tegengeluid klinkt

Fat Bastard! schreef:Als ik lees hoeveel aandacht er hier aan besteed wordt dragen 'we' er zelf ook wel aan bij.....toch?

defeatless schreef:Henk schreef:Hoezo mazel,
Vorige week toch nog de nieuwe Longrow red 10 voor €75,- en de nieuwe LB 10 voor €94,- weten te scoren. Beide voor de adviesprijs dus!![]()
Zo is het nog te doen
![]()
Henk
Kwestie van wat jij normale prijzen vind.... Ik vind dat nog steeds knap duur eerlijk gezegd. Persoonlijk zou ik het er niet voor over hebben. Op het Whiskyevent van Woudenberg een aantal jaar geleden een LB13 geproefd samen met Cask1988, we werden er niet warm of koud van.
Henk schreef:defeatless schreef:Henk schreef:Hoezo mazel,
Vorige week toch nog de nieuwe Longrow red 10 voor €75,- en de nieuwe LB 10 voor €94,- weten te scoren. Beide voor de adviesprijs dus!![]()
Zo is het nog te doen
![]()
Henk
Kwestie van wat jij normale prijzen vind.... Ik vind dat nog steeds knap duur eerlijk gezegd. Persoonlijk zou ik het er niet voor over hebben. Op het Whiskyevent van Woudenberg een aantal jaar geleden een LB13 geproefd samen met Cask1988, we werden er niet warm of koud van.
Tja, het blijft altijd iets van wat heb ik er voor over. Dat is natuurlijk erg persoonlijk.
![]()
Henk
Wouterk schreef:Afgelopen weekend de veelbesproken LB geproefd. Ik vrees dat ik me achter Henri moet scharen. Ik kom puur op smaak niet verder dan 86 a 87 punten. Te droog, teveel tanine en te weinig diepgang. En te weinig Springbank. Ja hoor, best lekker en ik zou er zeker een flesje van willen tbv consumptie want het is best interessant en verwacht verbetering als de fles een halfjaartje open staat. Maar de fuzz rondom deze bewuste expressie is volledig gebaseerd op schaarste en reputatie. Niet op daadwerkelijke inhoud.Henk schreef:defeatless schreef:
Tja, het blijft altijd iets van wat heb ik er voor over. Dat is natuurlijk erg persoonlijk.
![]()
Henk

Mark schreef:Wouterk schreef:Afgelopen weekend de veelbesproken LB geproefd. Ik vrees dat ik me achter Henri moet scharen. Ik kom puur op smaak niet verder dan 86 a 87 punten. Te droog, teveel tanine en te weinig diepgang. En te weinig Springbank. Ja hoor, best lekker en ik zou er zeker een flesje van willen tbv consumptie want het is best interessant en verwacht verbetering als de fles een halfjaartje open staat. Maar de fuzz rondom deze bewuste expressie is volledig gebaseerd op schaarste en reputatie. Niet op daadwerkelijke inhoud.Henk schreef:
![]()
Henk
Klopt, want sherry.
Was hetzelfde als met de Edradour's van Van Wees van een tijdje terug.
Wouterk schreef:Mark schreef:Wouterk schreef:Afgelopen weekend de veelbesproken LB geproefd. Ik vrees dat ik me achter Henri moet scharen. Ik kom puur op smaak niet verder dan 86 a 87 punten. Te droog, teveel tanine en te weinig diepgang. En te weinig Springbank. Ja hoor, best lekker en ik zou er zeker een flesje van willen tbv consumptie want het is best interessant en verwacht verbetering als de fles een halfjaartje open staat. Maar de fuzz rondom deze bewuste expressie is volledig gebaseerd op schaarste en reputatie. Niet op daadwerkelijke inhoud.
Klopt, want sherry.
Was hetzelfde als met de Edradour's van Van Wees van een tijdje terug.
Niet helemaal mee eens hoor, is in de regel geen 1op1tje.

emerton schreef:https://www.rumenwhisky.nl/product/springbank-15-jaar-2/?v=796834e7a283
2 stuks op voorraad

Ze lezen mee op het forum en hoe meer we klagen hoe hoger de prijzen worden.whisky4wood schreef:Longrow red 10 stond bij d12 voor 199. Is gewoon nog voor rond de 100 verkrijgbaar en misschien nog goedkoper. Wat een rare site. Weten zij toch ook wel dat er andere flessen goedkoper naar boven komen als je even googled. Snap ik niks van. Zo jaag je mensen toch weg of weet iemand hier de gedachte achter?
Reichenbach schreef:Ze lezen mee op het forum en hoe meer we klagen hoe hoger de prijzen worden.
Maar niets van aan trekken hoor, vooral verder gaan met ‘de grote SB prijzen show’ 

Reichenbach schreef:Ze lezen mee op het forum en hoe meer we klagen hoe hoger de prijzen worden.whisky4wood schreef:Longrow red 10 stond bij d12 voor 199. Is gewoon nog voor rond de 100 verkrijgbaar en misschien nog goedkoper. Wat een rare site. Weten zij toch ook wel dat er andere flessen goedkoper naar boven komen als je even googled. Snap ik niks van. Zo jaag je mensen toch weg of weet iemand hier de gedachte achter?
Hadden jullie ook al opgemerkt dat de prijzen van Glen Talloch de laatste tijd astronomisch aan het stijgen zijn?

sch@ker schreef:Singing ai ai yippie yippie yeah, singing ai ai yippie yippie yeah, singing ai ai yippie, ai ai yippie ai ai yippie yippie yeah: https://www.whiskybase.com/market/whisky/175907
Toeleverancier voor de medische sector breidt zijn werkterrein uit (aanname)
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten