Springbank, Longrow en Hazelburn expressies
Re: Springbank, Longrow en Hazelburn expressies
Ik kan als het goed is ook de nieuwe LB ophalen bij de lokale dealert.
Voor mijn eigen beeldvorming, wat kost ie retail zo ongeveer in NL? Dan kan ik mijn portemonnee vast voorbereiden.
Voor mijn eigen beeldvorming, wat kost ie retail zo ongeveer in NL? Dan kan ik mijn portemonnee vast voorbereiden.
0 x
-
green-hornet
- Senior

Ik kreeg ook een mail van een slijter..... de LB 10 is binnen à €350,
Heb hem bedankt,haha.
Ga niet mee met die gekte, adviesverkoop in Nederland € 130
Voor dat geld heb je een hoop anders moois.
Heb hem bedankt,haha.
1 x
green-hornet schreef:Ik kreeg ook een mail van een slijter..... de LB 10 is binnen à €350,
zo dan, ik zou gelijk even zeggen dat ie je direct als vaste klant kwijt is.. nooit meer wat kopen bij zo'n shop!
2 x
henri schreef:green-hornet schreef:Ik kreeg ook een mail van een slijter..... de LB 10 is binnen à €350,
zo dan, ik zou gelijk even zeggen dat ie je direct als vaste klant kwijt is.. nooit meer wat kopen bij zo'n shop!
Nou inderdaad! Wat een jakhals joh
0 x
green-hornet schreef:Ik kreeg ook een mail van een slijter..... de LB 10 is binnen à €350,
Heb hem bedankt,haha.
Name and shame mag in dit geval best, vind ik.
3 x
thijs100 schreef:green-hornet schreef:Ik kreeg ook een mail van een slijter..... de LB 10 is binnen à €350,
Heb hem bedankt,haha.
Name and shame mag in dit geval best, vind ik.
De pek is aan het opwarmen en de veren staan klaar!
En dan ook nog je vaste klanten bellen...
1 x
Wat een geld durft men er voor te vragen.
WB-Market ook minimaal € 300 ..

0 x
DvdB schreef:Wat een geld durft men er voor te vragen.
Ok, dat ze particulier 300€ staan op WB (niet ok maar kom). Maar dat je locale dealer 350€ durft te vragen
?
0 x
-
Kikkerneve
- Top bijdrager

Heb hem bedankt,haha.
Gênant. Dat SB de flessen die naar deze man gaan in het vervolg lekker op een willekeurige dinsdag op een vastlopende site gaat aanbieden.
2 x
-
whisky4wood
- Senior

Jammer, mijn slijter vraagt 101,99 voor de Longrow red, ik had gehoopt op rond de 90-95. Ik laat hem staan. Iemand die wil? 102 plus verzenden wordt 110. Ze versturen niet, maar dat kan ik wel. Laat maar via PB weten en nee ik heb geen aandelen, maar wel vaste klant. Ik had hem gereserveerd, maar ik vind hem eigenlijk nog te duur. Daarnaast wacht ik op een andere slijter die ze ook binnen krijgt. Misschien is hij goedkoper. Die krijgt ze morgen of zaterdag. Wordt vervolgd. Gr Bert.
Wel vandaag de local barley binnen. Ook duur, maar wel nog winkelprijs net aan.
4 x
whisky4wood schreef:Jammer, mijn slijter vraagt 101,99 voor de Longrow red, ik had gehoopt op rond de 90-95. Ik laat hem staan. Iemand die wil? 102 plus verzenden wordt 110. Ze versturen niet, maar dat kan ik wel. Laat maar via PB weten en nee ik heb geen aandelen, maar wel vaste klant. Ik had hem gereserveerd, maar ik vind hem eigenlijk nog te duur. Daarnaast wacht ik op een andere slijter die ze ook binnen krijgt. Misschien is hij goedkoper. Die krijgt ze morgen of zaterdag. Wordt vervolgd. Gr Bert.
Heb je link van de local barley aub
0 x
- Reichenbach
- Moderator

Wat een idioterie allemaal weer.
Het wordt tijd dat er veel meer distilleerderijen gaan werken zoals SB. Niet alleen de nieuwkomers maar ook wat grotere gevestigde namen. En dan bedoel ik niet dat ze de boekhouding met een potlood in het kasboek moeten doen, maar wel een authentiek ambachtelijk product leveren. Vanaf het begin (mouten) tot het eind (flessen).
Dat zal de druk op SB verminderen en het aanbod aan beleefde kwaliteit vergroten.
Het wordt tijd dat er veel meer distilleerderijen gaan werken zoals SB. Niet alleen de nieuwkomers maar ook wat grotere gevestigde namen. En dan bedoel ik niet dat ze de boekhouding met een potlood in het kasboek moeten doen, maar wel een authentiek ambachtelijk product leveren. Vanaf het begin (mouten) tot het eind (flessen).
Dat zal de druk op SB verminderen en het aanbod aan beleefde kwaliteit vergroten.
1 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Reichenbach schreef:Wat een idioterie allemaal weer.
Of juist de schaarste vergroten
1 x
- Reichenbach
- Moderator

De capaciteit is inderdaad wel een dingetje. Malting floors zo groot als als voetbalvelden en twee elftallen aan omscheppers die de mout keren is natuurlijk best een kostenpost.
Maar Springbank is ook geen filantropische instelling terwijl ze half Campbeltown aan het werk houden, wij zijn blijkbaar toch bereid om daar 40 tot 50 euro per fles voor te betalen. Ik denk dat de werkwijze schaalbaar zou moeten zijn. En nee, je hebt dan waarschijnlijk geen 10 jarige 46% voor 30 euro.
Maar Springbank is ook geen filantropische instelling terwijl ze half Campbeltown aan het werk houden, wij zijn blijkbaar toch bereid om daar 40 tot 50 euro per fles voor te betalen. Ik denk dat de werkwijze schaalbaar zou moeten zijn. En nee, je hebt dan waarschijnlijk geen 10 jarige 46% voor 30 euro.
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
-
whisky4wood
- Senior

kekno schreef:whisky4wood schreef:Jammer, mijn slijter vraagt 101,99 voor de Longrow red, ik had gehoopt op rond de 90-95. Ik laat hem staan. Iemand die wil? 102 plus verzenden wordt 110. Ze versturen niet, maar dat kan ik wel. Laat maar via PB weten en nee ik heb geen aandelen, maar wel vaste klant. Ik had hem gereserveerd, maar ik vind hem eigenlijk nog te duur. Daarnaast wacht ik op een andere slijter die ze ook binnen krijgt. Misschien is hij goedkoper. Die krijgt ze morgen of zaterdag. Wordt vervolgd. Gr Bert.
Heb je link van de local barley aub
Waarvoor. Die staat in het algemeen op Whiskybase.
0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”