Reichenbach schreef:Horst?
Goede vent die Horst.

Reichenbach schreef:Horst?

MartinB schreef:Voor mijn verjaardag vraag ik nooit whisky, menigeen begrijpt waarom en heeft ooit het goed bedoelde flesje Johnny Red gekregen..
Deze keer was de ongevraagde buit indrukwekkend!
Met name de James Eadie is slim gedaan. De dochter die dit meebracht is naar mijn slijter gegaan, liet een foto van mij zien, en is meteen naar de juiste kast gewezen![]()
Ook de GD18 was een mooie verrassing

Al zou het de meest verkochte whisky in Nederland te zijn, die heb ik zelf nog nooit gekocht, gekregen of geproefd. Iets zegt me dat ik wat dat betreft beter in het ongewisse kan blijven.Roland... schreef:...En de welbekende Glen Taloch niet te vergeten...

Reichenbach schreef:Al zou het de meest verkochte whisky in Nederland te zijn, die heb ik zelf nog nooit gekocht, gekregen of geproefd. Iets zegt me dat ik wat dat betreft beter in het ongewisse kan blijven.Roland... schreef:...En de welbekende Glen Taloch niet te vergeten...

Lakerfield schreef:Reichenbach schreef:Al zou het de meest verkochte whisky in Nederland te zijn, die heb ik zelf nog nooit gekocht, gekregen of geproefd. Iets zegt me dat ik wat dat betreft beter in het ongewisse kan blijven.Roland... schreef:...En de welbekende Glen Taloch niet te vergeten...
Die heb ik ook een keer gekregen een paar jaar terug, en dan nog wel de literversie.. Door de cola en voor de buzz dan maar want puur moet je dit niet willen

.
Uridium schreef:Maar weer een flesje Bowmore 12 y/o laten meekomen met de DD-bestelling uit Vlissingen van gisteren.
Nu met Bowmore en nootjes voor de buis, uitvaart van Phillip kijken.

Nickolaas schreef:De vrinden van DHL zojuist al aan de deur met mijn Longrow, Hazelburn en Kilkerran Online Tasting flessen. Ik kan na vandaag Campbeltowntechnisch even vooruit, kun je wel stellen.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten